Problem z Harmonogramem zadań

Witam. Robię od rana porządek z netbookiem mojej córki z Windows 7 i nie mogę dojść do ładu tak namieszała…

Chciałem włączyć defragmentację, ale wyskakuje okienko:

“Nie można uruchomić Defragmentatora dysków, ponieważ nie jest uruchomiona usługa Harmonogramu zadań. Uruchom usługę i spróbuj ponownie”

Klikam z kolei na Harmonogram zadań, to wyskakuje kolejne okienko:

“Nie można odnaleźć komputera zdalnego” , Harmonogram się otwiera i na tym koniec…w Harmonogramie widnieje napis “Odczytywanie danych nie powiodło się”. Próby odświeżania nic nie dają, skanowałem też antywirusem i też bez rezultatu.

Proszę o pomoc - z góry dzięki.

Sprawdź, czy usługa Harmonogramu zadań jest uruchomiona. Wypadałoby też przeskanować komputer w poszukiwaniu wirusów.

Chyba kompletnie nie czytałeś co napisałem…Właśnie o to pytam jak mam uruchomić usługę harmonogramu zadań bo nie jest uruchomiona - tak jest też w temacie.

Napisałem też wyraźnie, że skanowałem antywirusem…

sprawdź czy masz uruchomioną w automacie usługę

DCOM Server Process Launcher (Program uruchamiający proces serwera DCOM)

:slight_smile: