Problem z Heroes V (wersja kolekcjonerska)

Witam.

Konfiguracja sprzętu: Intel Pentium M 740 (1,73GHz, 533MHz FSB, 1024 DDR2, Mobile intel® 915GM/GMS, 910GML Express Chipset Family.

Po zainstalowaniu Heroes V pojawia się komunikat o problemie z aplikacją i gra nie chce chodzić… W czym jest problem?

Z góry dziekuję za pomoc

adviser1

dokładnie jaki komunikat?

“Wystąpił poblem z aplikacją Heroes of Might and Magic V i zostanie ona zamknięta. Przepraszamy za kłopoty…” i dalej o wysłaniu raportu do Microsoft

p.s. To dotyczy laptopa

odinstaluj-> wyczysc rejestr->zainstaluj ponownie, gdy niepomoze przegraj i zainstaluj jeszcze raz

Złączono Posta : 16.06.2006 (Pią) 21:04

gdy nie pomoże to przeinstaluj windowsa i wgraj najnowszego DirectX

Pierwsze nie pomogło. Drugie; Direct X najnowszy jest, a przeinstalowanie Win???

czasem pomaga np. mojemu kumplowi pomogło, mniał syf w kompie to przeinstalowal i dźiałało, poczekaj na innych użytkowników moze oni lepiej doradzą :stuck_out_tongue:

  1. Czy gra jest oryginalna :?:

  2. Czy uruchamiasz ją z płytą w napędzie - kiedyś próbowałem na siłę odpalić grę bez cdeka w kieszeni i mi ten error wywalało :cojest:

100% orginał! Tak - odpalam z płytą

Złączono Posta : 16.06.2006 (Pią) 21:46

Tu chyba jest odpowiedź http://www.gram.pl/pomoc_problem.asp?g=325&p=689

CZyli nie będzie ci chodzić niestety chyba że zainstalujesz programik który ma w sobie jakiś tam pixel sheader i widzi twoją grafe jako inny model ale wtedy gra może wyglądać nie teges

ale jaki programik?

--------[EVEREST Home Edition (c) 2003-2005 Lavalys, Inc.]------------------------------------------------------------


    Wersja EVEREST v2.20.405/pl

    Strona domowa http://www.lavalys.com/

    Typ raportu Szybki raport

    Komputer MOBILE (Mobile)

    Generator raportu Waldi

    System operacyjny Microsoft Windows XP Home Edition 5.1.2600 (WinXP Retail)

    Data 2006-06-16

    Czas 23:02



--------[Ekran DirectX]-----------------------------------------------------------------------------------------------


  [Główny sterownik ekranu]


    Właściwości urządzenia DirectDraw:

      Nazwa sterownika DirectDraw display

      Opis sterownika DirectDraw Główny sterownik ekranu

      Sterownik sprzętowy ialmrnt5.dll

      Opis urządzenia Mobile Intel(R) 915GM/GMS,910GML Express Chipset Family


    Właściwości urządzenia Direct3D:

      Ilość dostępnej lokalnej pamięci obrazu 96384 KB

      Ilość dostępnej zewnętrznej pamięci obrazu (AGP) 0 KB

      Głębokość bitowa renderowania 16, 32

      Głębokość bitowa Z-bufora 16, 24

      Min. rozmiar tekstury 1 x 1

      Maks. rozmiar tekstury 2048 x 2048

      Wersja cieniowania wierzchołków Nieobsługiwane

      Wersja cieniowania pikseli 2.0


    Własności urządzenia Direct3D:

      Additive Texture Blending Obsługiwane

      AGP Texturing Nieobsługiwane

      Anisotropic Filtering Obsługiwane

      Bilinear Filtering Obsługiwane

      Cubic Environment Mapping Obsługiwane

      Cubic Filtering Nieobsługiwane

      Decal-Alpha Texture Blending Obsługiwane

      Decal Texture Blending Obsługiwane

      Directional Lights Nieobsługiwane

      DirectX Texture Compression Nieobsługiwane

      DirectX Volumetric Texture Compression Nieobsługiwane

      Dithering Obsługiwane

      Dot3 Texture Blending Obsługiwane

      Dynamic Textures Nieobsługiwane

      Edge Antialiasing Nieobsługiwane

      Environmental Bump Mapping Obsługiwane

      Environmental Bump Mapping + Luminance Obsługiwane

      Factor Alpha Blending Obsługiwane

      Geometric Hidden-Surface Removal Nieobsługiwane

      Guard Band Obsługiwane

      Hardware Scene Rasterization Nieobsługiwane

      Hardware Transform & Lighting Nieobsługiwane

      Legacy Depth Bias Nieobsługiwane

      Mipmap LOD Bias Adjustments Obsługiwane

      Mipmapped Cube Textures Obsługiwane

      Mipmapped Volume Textures Obsługiwane

      Modulate-Alpha Texture Blending Obsługiwane

      Modulate Texture Blending Obsługiwane

      Non-Square Textures Obsługiwane

      N-Patches Nieobsługiwane

      Perspective Texture Correction Obsługiwane

      Point Lights Nieobsługiwane

      Point Sampling Obsługiwane

      Projective Textures Nieobsługiwane

      Quintic Bezier Curves & B-Splines Nieobsługiwane

      Range-Based Fog Nieobsługiwane

      Rectangular & Triangular Patches Nieobsługiwane

      Rendering In Windowed Mode Obsługiwane

      Scissor Test Nieobsługiwane

      Slope-Scale Based Depth Bias Nieobsługiwane

      Specular Flat Shading Obsługiwane

      Specular Gouraud Shading Obsługiwane

      Specular Phong Shading Nieobsługiwane

      Spherical Mapping Nieobsługiwane

      Spot Lights Nieobsługiwane

      Stencil Buffers Obsługiwane

      Sub-Pixel Accuracy Obsługiwane

      Table Fog Obsługiwane

      Texture Alpha Blending Obsługiwane

      Texture Clamping Obsługiwane

      Texture Mirroring Obsługiwane

      Texture Transparency Obsługiwane

      Texture Wrapping Obsługiwane

      Triangle Culling Nieobsługiwane

      Trilinear Filtering Obsługiwane

      Two-Sided Stencil Test Nieobsługiwane

      Vertex Alpha Blending Obsługiwane

      Vertex Fog Obsługiwane

      Vertex Tweening Nieobsługiwane

      Volume Textures Obsługiwane

      W-Based Fog Obsługiwane

      W-Buffering Nieobsługiwane

      Z-Based Fog Obsługiwane

      Z-Bias Obsługiwane

      Z-Test Nieobsługiwane


    Obsługiwane kody FourCC:

      I420 Obsługiwane

      IMC1 Obsługiwane

      IMC2 Obsługiwane

      IMC3 Obsługiwane

      IMC4 Obsługiwane

      IYUV Obsługiwane

      UYVY Obsługiwane

      VYUY Obsługiwane

      YUY2 Obsługiwane

      YV12 Obsługiwane

      YVU9 Obsługiwane

      YVYU Obsługiwane


    Problemy i Sugestie:

      Problem Sprzętowe przekształcenia i oświetlenia (HTL) nie są obsługiwane. Nowoczesne gry 3D mogą tego wymagać.

:arrow: 3d analyzer

Choć nie spodziewaj się super wyników. :-k

super wyników się nie spodziewam :frowning: chcę, żeby to tylko odpaliło.

A czy mógłbyś napisać kilka słów instrukcji do tego programu?

spróbuj zainstalowac patch 1.1

Rewelacja! Patch 1.1 zadziałał :slight_smile: Dzięki za pomoc - można zamykać