adviser1
(Adviser1)
16 Czerwiec 2006 18:37
#1
Witam.
Konfiguracja sprzętu: Intel Pentium M 740 (1,73GHz, 533MHz FSB, 1024 DDR2, Mobile intel® 915GM/GMS, 910GML Express Chipset Family.
Po zainstalowaniu Heroes V pojawia się komunikat o problemie z aplikacją i gra nie chce chodzić… W czym jest problem?
Z góry dziekuję za pomoc
adviser1
system
(system)
16 Czerwiec 2006 18:50
#2
dokładnie jaki komunikat?
adviser1
(Adviser1)
16 Czerwiec 2006 18:56
#3
“Wystąpił poblem z aplikacją Heroes of Might and Magic V i zostanie ona zamknięta. Przepraszamy za kłopoty…” i dalej o wysłaniu raportu do Microsoft
p.s. To dotyczy laptopa
system
(system)
16 Czerwiec 2006 19:00
#4
odinstaluj-> wyczysc rejestr->zainstaluj ponownie, gdy niepomoze przegraj i zainstaluj jeszcze raz
Złączono Posta : 16.06.2006 (Pią) 21:04
gdy nie pomoże to przeinstaluj windowsa i wgraj najnowszego DirectX
adviser1
(Adviser1)
16 Czerwiec 2006 19:09
#5
Pierwsze nie pomogło. Drugie; Direct X najnowszy jest, a przeinstalowanie Win???
system
(system)
16 Czerwiec 2006 19:19
#6
czasem pomaga np. mojemu kumplowi pomogło, mniał syf w kompie to przeinstalowal i dźiałało, poczekaj na innych użytkowników moze oni lepiej doradzą
adviser1
(Adviser1)
16 Czerwiec 2006 19:27
#8
100% orginał! Tak - odpalam z płytą
Złączono Posta : 16.06.2006 (Pią) 21:46
Tu chyba jest odpowiedź http://www.gram.pl/pomoc_problem.asp?g=325&p=689
CZyli nie będzie ci chodzić niestety chyba że zainstalujesz programik który ma w sobie jakiś tam pixel sheader i widzi twoją grafe jako inny model ale wtedy gra może wyglądać nie teges
adviser1
(Adviser1)
16 Czerwiec 2006 20:58
#10
ale jaki programik?
--------[EVEREST Home Edition (c) 2003-2005 Lavalys, Inc.]------------------------------------------------------------
Wersja EVEREST v2.20.405/pl
Strona domowa http://www.lavalys.com/
Typ raportu Szybki raport
Komputer MOBILE (Mobile)
Generator raportu Waldi
System operacyjny Microsoft Windows XP Home Edition 5.1.2600 (WinXP Retail)
Data 2006-06-16
Czas 23:02
--------[Ekran DirectX]-----------------------------------------------------------------------------------------------
[Główny sterownik ekranu]
Właściwości urządzenia DirectDraw:
Nazwa sterownika DirectDraw display
Opis sterownika DirectDraw Główny sterownik ekranu
Sterownik sprzętowy ialmrnt5.dll
Opis urządzenia Mobile Intel(R) 915GM/GMS,910GML Express Chipset Family
Właściwości urządzenia Direct3D:
Ilość dostępnej lokalnej pamięci obrazu 96384 KB
Ilość dostępnej zewnętrznej pamięci obrazu (AGP) 0 KB
Głębokość bitowa renderowania 16, 32
Głębokość bitowa Z-bufora 16, 24
Min. rozmiar tekstury 1 x 1
Maks. rozmiar tekstury 2048 x 2048
Wersja cieniowania wierzchołków Nieobsługiwane
Wersja cieniowania pikseli 2.0
Własności urządzenia Direct3D:
Additive Texture Blending Obsługiwane
AGP Texturing Nieobsługiwane
Anisotropic Filtering Obsługiwane
Bilinear Filtering Obsługiwane
Cubic Environment Mapping Obsługiwane
Cubic Filtering Nieobsługiwane
Decal-Alpha Texture Blending Obsługiwane
Decal Texture Blending Obsługiwane
Directional Lights Nieobsługiwane
DirectX Texture Compression Nieobsługiwane
DirectX Volumetric Texture Compression Nieobsługiwane
Dithering Obsługiwane
Dot3 Texture Blending Obsługiwane
Dynamic Textures Nieobsługiwane
Edge Antialiasing Nieobsługiwane
Environmental Bump Mapping Obsługiwane
Environmental Bump Mapping + Luminance Obsługiwane
Factor Alpha Blending Obsługiwane
Geometric Hidden-Surface Removal Nieobsługiwane
Guard Band Obsługiwane
Hardware Scene Rasterization Nieobsługiwane
Hardware Transform & Lighting Nieobsługiwane
Legacy Depth Bias Nieobsługiwane
Mipmap LOD Bias Adjustments Obsługiwane
Mipmapped Cube Textures Obsługiwane
Mipmapped Volume Textures Obsługiwane
Modulate-Alpha Texture Blending Obsługiwane
Modulate Texture Blending Obsługiwane
Non-Square Textures Obsługiwane
N-Patches Nieobsługiwane
Perspective Texture Correction Obsługiwane
Point Lights Nieobsługiwane
Point Sampling Obsługiwane
Projective Textures Nieobsługiwane
Quintic Bezier Curves & B-Splines Nieobsługiwane
Range-Based Fog Nieobsługiwane
Rectangular & Triangular Patches Nieobsługiwane
Rendering In Windowed Mode Obsługiwane
Scissor Test Nieobsługiwane
Slope-Scale Based Depth Bias Nieobsługiwane
Specular Flat Shading Obsługiwane
Specular Gouraud Shading Obsługiwane
Specular Phong Shading Nieobsługiwane
Spherical Mapping Nieobsługiwane
Spot Lights Nieobsługiwane
Stencil Buffers Obsługiwane
Sub-Pixel Accuracy Obsługiwane
Table Fog Obsługiwane
Texture Alpha Blending Obsługiwane
Texture Clamping Obsługiwane
Texture Mirroring Obsługiwane
Texture Transparency Obsługiwane
Texture Wrapping Obsługiwane
Triangle Culling Nieobsługiwane
Trilinear Filtering Obsługiwane
Two-Sided Stencil Test Nieobsługiwane
Vertex Alpha Blending Obsługiwane
Vertex Fog Obsługiwane
Vertex Tweening Nieobsługiwane
Volume Textures Obsługiwane
W-Based Fog Obsługiwane
W-Buffering Nieobsługiwane
Z-Based Fog Obsługiwane
Z-Bias Obsługiwane
Z-Test Nieobsługiwane
Obsługiwane kody FourCC:
I420 Obsługiwane
IMC1 Obsługiwane
IMC2 Obsługiwane
IMC3 Obsługiwane
IMC4 Obsługiwane
IYUV Obsługiwane
UYVY Obsługiwane
VYUY Obsługiwane
YUY2 Obsługiwane
YV12 Obsługiwane
YVU9 Obsługiwane
YVYU Obsługiwane
Problemy i Sugestie:
Problem Sprzętowe przekształcenia i oświetlenia (HTL) nie są obsługiwane. Nowoczesne gry 3D mogą tego wymagać.
Bunio
(Bunio)
16 Czerwiec 2006 21:01
#11
adviser1:
ale jaki programik?
3d analyzer
Choć nie spodziewaj się super wyników. :-k
adviser1
(Adviser1)
16 Czerwiec 2006 21:07
#12
super wyników się nie spodziewam chcę, żeby to tylko odpaliło.
A czy mógłbyś napisać kilka słów instrukcji do tego programu?
Boris
(Scotty2)
16 Czerwiec 2006 23:03
#13
spróbuj zainstalowac patch 1.1
adviser1
(Adviser1)
17 Czerwiec 2006 08:16
#14
Rewelacja! Patch 1.1 zadziałał Dzięki za pomoc - można zamykać