Problem z hibernacją - blue screen


(Iwkapod) #1

Od jakiś 2 tygodni coraz częściej przy hibernacji, komputer koło 10min się nie wyłącza po czym pojawia mi się niebieski ekran. Przy kolejny uruchomieniu systemu pojawia mi się taki raport:

Podpis problemu:

Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen

Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.768.3

Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Dodatkowe informacje o problemie:

BCCode: 9f

BCP1: 0000000000000003

BCP2: FFFFFA8002E68060

BCP3: FFFFF80000B9C4D8

BCP4: FFFFFA8007048A10

OS Version: 6_1_7601

Service Pack: 1_0

Product: 768_1

Pliki pomagające opisać problem:

C:\Windows\Minidump\030813-31106-01.dmp

C:\Users\Iwona\AppData\Local\Temp\WER-188698-0.sysdata.xml

Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:

http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid= ... cid=0x0415

Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:

C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt


(Atis) #2

szukanie-przyczyny-bsod-pomoca-bluescreenview-t376739.html


(Iwkapod) #3

Zamieszczam log z BlueScreenViev.

==================================================

Dump File : 032013-34897-01.dmp

Crash Time : 2013-03-20 07:18:45

Bug Check String : DRIVER_POWER_STATE_FAILURE

Bug Check Code : 0x0000009f

Parameter 1 : 00000000`00000003

Parameter 2 : fffffa80`02e8ba10

Parameter 3 : fffff800`00b9c4d8

Parameter 4 : fffffa80`0681d4c0

Caused By Driver : ntoskrnl.exe

Caused By Address : ntoskrnl.exe+75c40

File Description : NT Kernel & System

Product Name : Microsoft® Windows® Operating System

Company : Microsoft Corporation

File Version : 6.1.7601.18044 (win7sp1_gdr.130104-1431)

Processor : x64

Crash Address : ntoskrnl.exe+75c40

Stack Address 1 :

Stack Address 2 :

Stack Address 3 :

Computer Name :

Full Path : C:\Windows\Minidump\032013-34897-01.dmp

Processors Count : 2

Major Version : 15

Minor Version : 7601

Dump File Size : 786 504

==================================================


(MrBeckham666) #4

może takie troche smieszne pytanie ale ile masz ramu i ile wolnego miejsca na dysku C?


(Iwkapod) #5

Pamięć Ram: 4GB

Na dysku C 73.8GB wolnych z 282GB

To za mało?

Dodane 24.03.2013 (N) 13:51

Proszę o jakieś wskazówki.


(Rufus33) #6

Jako że to mój pierwszy post na tym forum, tradycyjnie się przywitam:

Witam wszystkich Forumowiczów, :slight_smile:

miałem ten sam problem - tzn. dość często (nie zawsze) przy przechodzeniu do uśpienia komputer się zawieszał, ekran się wyłączał ale dysk chodził i po ok. 10min - BSOD.

Mam laptopa HP z serii dv5, Windows 7 x64, 3GB RAM.

Męczyłem się z tym trochę, przekopałem internet i nigdzie nie mogłem znaleźć konkretnego rozwiązania, a właściwie żadne z nich nie pomagało, ale udało mi się znaleźć przyczynę.

Początkowo, na co wskazywał BSOD, myślałem że jest to problem ze sterownikami, więc zabrałem się po kolei do ich reinstalacji wg mojej ‘checklisty’ na najnowsze.

Zacząłem od sterowników do chipsetu, SATA, HP Mobile Data Protection Sensor, bo wydawało mi się, że skoro dysk się nie chce wyłączyć to może być coś z tej kategorii. Oczywiście wcześniej wszystkie skany dysku, S.M.A.R.T w normie.

Jednak problem dalej istniał, choć jak wspominałem, nie za każdym razem: uśpienie… i puff - BSOD.

Na drugi ogień poszły sterowniki do WiFi, LAN, grafiki - bez zmian.

Sfrustrowany miałem się zabierać do reinstalacji systemu, gdy zauważyłem, że problem występuje zazwyczaj, gdy skończę oglądać film i próbuję uśpić komputer. Po wywaleniu kodeków K-Lite i zainstalowaniu innych (ja wybrałem Windows 7 Codec Pack)… problem ustąpił i można normalnie usypiać komputer :smiley:

Mam nadzieję, że komuś to też pomoże i zaoszczędzi trochę czasu.