Otóż mam problem z produktem od dłuższego czasu mimo że oddaje go do serwisu gwarancyjnego smarfon pochodzi szwankuje np. (po czasie 2-3 dni nie działa aparat + latarka, nie mogę wykonywać połączeń głosowych, przy udanym połączeniu głosowym zaś głośnik nie działa i nie słyszę rozmówcy). itd I teraz będę go oddawał 3-ci raz do serwisu.
I o to moje pytanie:
Mogę się do kogoś odwołać iż wymieniony wyżej produkt jest wadliwy i mogę się ubiegać o nowy produkt?
Możesz się już ubiegać o wymianę aparatu na nowy na podstawie nie zgodności z umową.
Udaj się do salonu Play i zaznacz, że oddawałeś aparat dwa razy do naprawy serwisowej mimo to serwis nie potrafił usunąć w sposób należyty usterki i aparat nadal nie działa tak jak powinien.
Ja raz wymieniałem w Play Samsunga S3310 (notoryczne resetowanie się) trwało to ok. 10 dni i miałem do odbioru nowy telefon.
Nie daj sobie pocisnąć kitu w salonie, że tak nie można, że można tylko go serwisować, że po 3 naprawie można się ubiegać o wymianę itd bo to nieprawda.
Różnice biorą się z jednego prostego powodu: można oddawać telefon z tytułu gwarancji lub niezgodność towaru z umową. Warto spróbować tej drugiej opcji u sprzedawcy.
Jak zawitasz jeszcze raz do serwisu w celu naprawy , wyraźnie napisz lub powiedz (najlepiej mieć pisemne potwierdzenie) ,że nie zgadzasz się na ponowną naprawę tylko wymianę na nowy ponieważ towar nie jest zgodny z umową.
Ale idąc do serwisu oddajesz telefon na gwarancję. Tam nie możesz składać reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową bo coś takiego możesz złożyć tylko w miejscu zakupu.
Telefon wysyłał do serwisu salon Play w którym podpisałem umowę. Podkreślę że w tym momencie jest trzeci raz gdzie będę zanosił HTC-ka z reklamacja/gwarancją do salonu Play.
I telefon ma być wysłany do serwisu z moim papierem.
Np. Jak kolega wyżej napisał:
…mimo to serwis nie potrafi usunąć w sposób należyty usterki i aparat nadal nie działa tak jak powinien i proszę o wymianę produktu na nowy
Czy załatwiać / załatwię te sprawy w punkcie Play?