Witam. Od kilku dni mam problem z odtwarzaniem wideo ze strony itvp. Pojawia mi się taki komunikat, poczym przeglądarka się zawiesza. Z innych stron korzystam normalnie. Przywracanie systemu, reinstalacja przeglądarek nie przynosi skutku. Co może być tego przyczyną? Dziękuję za pomoc.
popula
(popula)
19 Luty 2008 09:18
#2
Wymagania techniczne: 1. Legalna wersja systemu operacyjnego: Windows XP z dodatkiem Service Pack 2, 2003, Vista - wraz z zainstalowanymi uaktualnieniami systemowymi. 2. Odtwarzacz Windows Media Player w wersji 10 (z zainstalowanymi komponentami KB891122 i KB902344) lub wyższej. (pobierz) 3. Rekomendowana przeglądarka: Internet Explorer 7.0 lub najnowsza wersja Mozilla Firefox. 4. W przypadku oglądania filmu online (streaming) łącze o minimalnej rzeczywistej przepustowości 500 Kb/ps. UWAGA! Nominalna przepustowość nie zawsze odpowiada faktycznej - np. łącze nazwane przez dostawcę usług internetowych “512 Kb/ps” może oferować niższą realną przepustowość lub być obwarowane zastrzeżeniem, że oferuje przepustowość „maksymalnie 512 kb/ps”. Przed wybraniem opcji “oglądaj online” należy przeprowadzić test odtwarzania i upewnić się, że łącze oferuje wystarczającą przepustowość. 5. Użytkownikom wolniejszych łączy zaleca się przed obejrzeniem filmu i wpisaniem kodu dostępu pobrać go na dysk twardy komputera. Należy upewnić się, że na dysku jest wystarczająco dużo wolnego miejsca (1 odcinek = ok. 600 MB).
Jeżeli spełniasz te wymagania, to powinno działać.
ps.
możesz zainstalować Tą wtyczkę.