Cześć, mam problem z działaniem aplikacji GOG Galaxy i TeamViewer. Po próbie odpalenia plików wyskakuje kominukat o tym, że system Windows nie umie znaleźć pliku .exe. Ponowna instalacja nie pomaga, wyskakuje wtedy problem z shellexecuteex code 2. Próbowałem różnych rozwiązań, ale żadne nie pomogło(w tym klasyczne odpalanie z uprawnieniami admina). Proszę o pomoc i zamieszczam raport z FRST: http://www.wklejto.pl/797343.
Pozdrawiam,
lakes97
Zapodaj pliki Addition, FRST i ten trzeci.
Próbowałeś tego?
Naciśnij klawisze win+x i wybierz Wiersz polecenia (administrator) . W wierszu poleceń wpisz:
dism /online /cleanup-image /restorehealth
sfc /scannow
Kazde polecenie uruchamiaj osobno. Zrestaruj system
Witaj @lakes97
- Pobierz ten plik i zapisz w katalogu z FRST, tzn. C:\Users\wluka\Downloads
fixlist.txt (2,1 KB)
“Plik naprawczy został utworzony tylko dla Ciebie, nie należy go stosować na innym komputerze” - Uruchom FRST i kliknij Napraw, program wyłączy niepotrzebne procesy, zrobi Punkt Przywracania i zacznie pracę.
- Po restarcie wklej plik wynikowy.
- Pobierz ADWCleaner, uruchom z Uprawnieniami Administratora, uruchom skanowanie.
Jeśli znajdzie linie z Preinstalled to odznacz, resztę oczyść, wklej plik wynikowy.
To co podałem dotyczy tego.
Czy problem ustąpił?
Nadal nie chce odpalić .exe. Może powinienem spróbować zainstalować ponownie?
EDIT: Może sam proces instalacji nie wykonał się poprawnie z powodu wcześniej wspomnianych błędów.
Na potrzeby testu odinstaluj Avast
Odinstalowany Avast, komp zrestartowany, nadal ten sam problem.
Zainstaluj ponownie program bo być moze tego pliku faktycznie nie ma. Poprzednio instalator wywalał błąd teraz może zainstaluje. Jak nie sprawdzisz to sie nie dowiesz.
Najpierw wyskakuje error z ShellExecute, potem z Create Process. Także nadal to samo.
Okej Panowie, dzięki za pomoc. Problem rozwiązany. Spróbowałem zainstalować aplikację nie w Program FIles(x86), tylko w zwykłym Program Files i wszystko pomyślnie działa!
Jeśli System odzyskał sprawność, zastosuj DelFix Zaznacz Remove disinfection tools i kliknij Run.
Zaznacz post, który rozwiązał Twój problem, czyli ten ostatni
W razie kolejnych kłopotów z komputerem, pisz