Problem z instalacja BIOSu

Mam plyte glowna MSI, zainstalowalem program ktory był razem z kartą MSI do wyszukiwania najnowszych wersji i odnawiania Biosu i sterowników. Pierwsza instalacja BIOSU zpod Windowsa odbyła sie pomyslnie. Za jakis czas przyszło nowe powiadomienie o nowszej aktualizacji BIOSu

Podczas instalacji wyskoczyło okno A6580IMS.400 -AMI Win Flash (Version 2.09),

po lewej stromie są napisy z okienkami

Bootlock programming - zaznaczono

NV ram programming - zaznaczono

Clear cmos - zaznaczono

Load CMOS default - nie zazn.

Reboot system - nie zazn

a pośrodku -ERROR- Wrong BIOS information. Please restart your system, and try again Bootblock Size = 00000, Nvram Size = 00000 i przycisk OK Porestarcie nic sie nie dzieje. Prosze o pomoc w tej sprawie.

Tzn. co, komp sie nie uruchamia kompletnie, czy nie ma nowego BIOSu?

nie trzeba sie smiac, mam bios i wszystko dziala(nie jestem programista i myslalem ze na tym forum dostane jakas sensowna odpowiedz)

Problem polega na tym ze nie udaje mi sie odnowic biosu. Tzn naprzyklad Mialem wersje Biosu 3,2, odnowilem z windowsa do wersji 3,8, i wszystko bylo ok A teraz pojawila sie nowsza wersja i poprostu nie chce i instalowac pisze jak powyzej i nie instaluje sie. W czym problem moze mam cos zle w ustawieniach. Obslugi komputera nauczylem sie sam metoda prob i bledow poprosze o zrozumiale wyjasnienie

A po co koniecznie chcesz uaktualniać ten Bios?

zrob to nie za posrednictwem programu tylko z poziomu DOS i dyskietki startowej

zgraj odpowiedni BIOS ze strony MSI i nagraj na dyskietke startowa

potem po botowaniu wpiszesz nazwe programu flashujacego znajdujacego sie na dyskietce

dalej postapisz wedlug

polecen

sprawdz w BIOSIE czy niemasz ustawione zabezpieczenie BIOSU przed zapisem ,jesli tak /wylacz je/

chętnie bym zrobił to z dosa nie jestem zaawansowanym uzytkownikiem komputera, ale za podpowiedzi i porady dziękuje. Poprostu jestem dociekliwy dlaczego wczesniej sie instalowalo a teraz nie.