Problem z instalacją Neostrady (Livebox)

Witam. Mam duży problem z instalacją/konfiguracją Neostrady. Zostałem wezwany na pomoc przez znajomych, spędziłem parę godzin użerając się z tym całym liveboxem i nie mam pojęcia co dalej. Sytuacja wygląda w taki sposób, że nagle z niewiadomo jakiej przyczyny neostrada przestała działać. Usunąłem więc programy i sterowniki livebox-a, zaintalowałem je ponownie zgodnie z instrukcją. Połączenie jest przez kabel ethernet. W momencie gdy dochodzę do etapu wpisania loginu i hasła livebox zaczyna pobierać adres IP. Po chwili wyskakuje komunikat “połączenie ma ograniczoną łączność lub brak łączności”. Próbowałem kilkakrotnie odinstalowywać i znowu instalować te programy z CD, ale dalej to samo - ograniczona łączność. We właściwościach karty ethernet (Realtek SiS 900) próbowałem wpisać ręcznie IP, ale to nic nie daje, bo nie można się dalej zalogować do panelu konfiguracji. No i utknąłem w martwym punkcie. Dodam, że wcześniej z tego co wiem neostrada działała, a wszystkie kable są podłączone właściwie. Tak więc nie mam pojęcia co może być nie tak. Czy ktoś miał podobny problem i mógłbym mi pomóc?

Witam

Miałem ten sam problem, ale poradziłem sobie z nim w taki sposób że zresetowałem wszystkie jego poprzednie ustawienia.

Przy uruchamianiu Livebox’a gdy pojawią się wszystkie pięć lampek trzeba przycisnąć przycisk reset i przytrzymać go przez trzy sekundy, aż zaczną świecić trzy lampki: lewa,środkowa i prawa. Póżniej wystarczy podłączyć ethernetem(bez tego dziadowskiego oprogramowania od tepsy) i zalogować się do panelu konfiguracyjnego livebox’a i wpisać login i hasło konta neostrady.

Wiesz, próbowałem resetować ten modem dwukrotnie, właśnie w taki sposób jak piszesz. Chociaż już nie pamiętam które lampki dokładnie się świeciły. Wiem, że jedna na pewno ciągle miga - @. Spróbuję jeszcze raz jutro z tym resetem. Ale co masz na myśli, że trzeba podłączyć ethernetem bez programu od tepsy? Od razu logować się do panelu przez 192.168.1.1?

Miganie ciągłe lampki @ jest oznaką niesynchronizowanej lini lub braku loginu i hasła po resecie.Program od tepsy tylko zamula i niema z niego porzytku.

Jeżeli zostanie ustanowione połączenie między komputerem, a ruterem to wystarczy właśnie się zalogować do panelu i wpisać login i hasło. Przy połączeniu ethernetem lub Wi-Fi.

Problem został rozwiązany. Powodem była karta sieciowa. Podłączyłem livebox-a przez USB i bez problemu udało się ustanowić połączenie. Dzięki raz jeszcze za pomoc.

problemem nie karta sieciowa, a dhcp w Liveboksie. Wystarczy wpisac odrecznie IP w karcie sieciowej, to na 100% pomaga przy komunikacie “ograniczenie lub brak lacznosci”

Nie. Napisałem wyraźnie. Karta ethernetowa padła. Ręczne wpisywanie IP we właściwościach TCP/IP nic nie dawało. Gdyby to było takie proste, to w ogóle bym nie założył tego tematu :slight_smile: