Problem z instalacją Office 365 (Błąd 30015-11(5))

Cześć.

Od wczoraj próbuję zainstalować Office 365, niestety bez skutku, ciągle napotykam błąd 30015-11 (5).
Instalacja za każdym razem dochodzi do 92%, po czym chwilę zatrzymuje się na tej wartości i dostaję errora.
Próbowałem różnorakich metod czyszczenia po wcześniejszych instalacjach; plików i rejestru, ale ciągle bez skutku.
Wcześniej miałem zainstalowaną wersję LTSC i może to powoduje problemy?

Z góry dzięki za wszelkie porady, gdybym jeszcze o czymś zapomniał wspomnieć proszę dajcie znać.

Tutaj dodaję logi.
https://1drv.ms/f/c/2d8316de40e7181f/EjgRDX6yo-ZAuQ5ox7mxfjMBCxSTC4xUg-K2beAxgX9UAA?e=MWyUph

Z konsoli administratora wykonaj pkt. 1 - 3

  1. sfc /scannow
  2. Dism.exe /Online /Cleanup-Image /AnalyzeComponentStore
  3. Dism.exe /Online /Cleanup-Image /StartComponentCleanup
  4. wyłącz antywirusa (jeśli inny niż Defender), to samo jeśli używasz innej zapory niż systemowa
  5. sprawdź stabilność łącza internetowego na tej stronie: https://www.speedtest.pl
  6. jaki system masz obecnie - czy nie jest modyfikowany?