Problem z instalacją ściągnietych plików

Na wstępie powiem że jestem zielony i nie wiem o co chodzi.

Mam problem. Po formacie chcę zainstalować programy które ściągnąłem z internetu. Zainstalowały mi się m.in AVAST, FIREFOX i podbne. Przy instalacji Adobe READER wyskakują błędy(ściągnąłem plik kilka razy-myślałem że błąd) Teraz zaczyna się już prawdziwa lawina:

  • każda przeglądarka internetowa po jakimś czasie mi się wyłącza nie wiem z jakiego powodu.

  • avast nie chce mi się zaktualizować

PO przeskanowaniu dysku nie wykrywa żadnego wirusa.

Po skanowaniu danego dysku przez system wykrywa mi błędy przy firefoxie i przy jakimś pliku SYSTEM VOLIUME INFORMA(coś takiego)

Myślałem że to wina WINDOWSA ale chyba nie bo zrobiłem formata kilka razy. Po pobraniu kilku programów z internetu, nie które z nich nie chcą się instalować wyskakuje błąd. Proszę o pomoc ![-o<

Pozdrawiam

usatys

usatys ,

Poradnik dla Ciebie

Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.

Formatowałeś wszystkie partycje??

wszystko i to kilka razy. Mam dwie partycje jedną formatowałem z poziomu WINDOWSA, a drugą przez foramt podczas wgrywania nowego systemu

Wychodzi na to, że sypnął Ci się dysk. Ściągnij HD Tune, przejdź na scan error i z odznaczonym quick scan zrób skanowanie. Podaj też smart z zakładki health, najlepiej robiąc screen, bo po skopiowaniu tekstu, ciężko jest się potem połapać co jest do czego.

Dodane 24.02.2011 (Cz) 9:04

Mam jeszcze jedno pytanie, przy użyciu jakiej opcji sformatowałeś partycję systemową? “Sformatuj partycję stosując system plików NTFS”, czy " Sformatuj partycję stosując system plików NTFS(szybkie)"?

formatowanie robiłem przez: Sformatuj partycję stosując system plików NTFS