Problem z instalacja skype


(Robipol) #1

Witam wszystkich,

moze temat juz byl ale nie moge znalezc rozwiazania wiec prosze o pomoc.

Nie moge zainstalowac skype i nie chodzi tu tylko o najnowsza wersje bo probowalem rowniez starsze i nic.

Wciaz pojawia mi sie ten sam komunikat:

"Nie można zapisać plików instalacyjnych na dysku. Sprawdź czy na dysku jest odpowiednia ilość wolnego miejsca."

miejsca mam sporo wiec z pewnoscia nie chodzi tu o to.

Mialem juz problemy odinstalowaniem mojej wersji 4.1 z poziomu programu wyskakiwal blad, ze nie moze pobrac informacji z pliku skype.msi i deinstalacja nie moze byc wykonana. Uzylem Total Uninstall 5 a recznie usunalem z C:\Documents and Settings\User\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji

na koniec uruchomilem CCleaner, wyczyscilem rejestry i wolne miejsce ale nic to nie pomoglo i komunikat podczas instalacji pozostal ten sam.

Wszystko to dotyczy wersji offline bo przy wersji online otrzymuje informacje, ze wystapil blad przy laczeniu z naszym serwerem i przekierowuje mnie na pelna alternatywna wersje offline.

Moze ktos z was spotkal sie z tym problemem i zna rozwiazanie?

Z gory dziekuje i pozdrawiam

robipol :smiley:

PS

Przepraszam za brak polskich znakow ale nie mam mozliwosci ich uzycia :smiley:


(Agatonster) #2

robipol ,

Proszę poprawić pisownię w tytule tematu i w opisie problemu. W celu edycji swojego posta proszę skorzystać z przycisku Edytuj.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.