Ten WSreset nie pomógł. Mi się wydaję, że to coś ze samym Spotify, bo próbowałem reinstalować podczas kiedy miałem problem z zalogowaniem i coś się zawiesiło podczas odinstalowywania. Prawdopodobnie gdzieś pozostały resztki po Spotify, bo w Menu Start mam skrót do aplikacji, która niby jest zainstalowana, a nie jest. Jednym słowem: program zainstalowany pół na pół.
Możesz też spróbować jakiegoś softu przeznaczonego do czyszczenia pozostałości, np. Revo Uninstaller. W razie czego możesz też upewnić się, że wszystkie pliki systemowe są na swoim miejscu, komendą “DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth” w linii komend cmd.
i restart systemu nie pomogły. Na liście zainstalowanych aplikacji UWP w Revo Uninstaller Pro nawet nie ma Spotify. Czyli co?? Wychodzi na to, że soft jest nie w pełni odinstalowany.
Teraz mam pobraną wersję “zwykłą”, czyli tą ze strony Spotify.
[EDIT]
Słuchajcie:
Miałem zainstalowaną tą zwykłą wersję, więc postanowiłem ją odinstalować przy użyciu Revo Uninstallera. Poza zwykłym deinstalatorem Revo odnalazł na dysku jakieś pliki i wpisy w rejestrze. Było tego trochę - wywaliłem wszystko. Po restarcie systemu próbuję zainstalować Spotify ze Sklepu Windows i… Udaje się! Wszystko teraz chodzi i jest git Teraz tylko muszę napisać do nich i rozwiązać sprawę dot. tego dziwnego adresu E-mail, o którym pisałem w innym temacie na forum.