Problem z instalacją Spotify ze Sklepu Windows

Jak w tytule: Mam problem z instalacją Spotify ze Sklepu Windows. Podczas pobierania pojawia się błąd o kodzie

0x80073D05

O co chodzi?? Wygląda mi to na niepoprawnie zainstalowaną aplikację (pewnie są jakieś resztki)
Ja\k to naprawić? Inne appki się instalują.
Ktoś coś??

Zatrważający brak "kreatywnej samodzielności "…nawet się nie zdążyłem “spocić”

Zobacz czy to naprawi problemy ze sklepem Microsoft:

https://support.microsoft.com/pl-pl/help/4027498/microsoft-store-fix-problems-with-apps


Inna metoda naprawy to:

  • do wyszukiwarki plików z menu lub ikony lupy wpisać:

    WSReset.exe
    

    Na wyszukanym pliku spod prawego klawisza myszy wybrać uruchomienie jako administrator.

    Jak wyskoczy komunikat “Pamięć sklepu została opróżniona, możesz już korzystać ze swoich aplikacji”, to wtedy ponowić instalacje.

    Gdy wyskoczy komunikat o jakimś uszkodzeniu to wtedy można spróbować zmienić nazwę folderu:

    cache na cache.old w lokalizacji:

    C:\Users\%USERNAME%\AppData\Local\Packages\Microsoft.WindowsStore_8wekyb3d8bbwe\LocalState
    

    Potem zrobić nowy pusty folder cache i ponowić instalacje.

Ten WSreset nie pomógł. Mi się wydaję, że to coś ze samym Spotify, bo próbowałem reinstalować podczas kiedy miałem problem z zalogowaniem i coś się zawiesiło podczas odinstalowywania. Prawdopodobnie gdzieś pozostały resztki po Spotify, bo w Menu Start mam skrót do aplikacji, która niby jest zainstalowana, a nie jest. Jednym słowem: program zainstalowany pół na pół.

Może trzeba wyrejestrować za pomocą PowerShella?

Możesz też spróbować jakiegoś softu przeznaczonego do czyszczenia pozostałości, np. Revo Uninstaller. W razie czego możesz też upewnić się, że wszystkie pliki systemowe są na swoim miejscu, komendą “DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth” w linii komend cmd.

Wywołanie komendy:

DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth

i restart systemu nie pomogły. Na liście zainstalowanych aplikacji UWP w Revo Uninstaller Pro nawet nie ma Spotify. Czyli co?? Wychodzi na to, że soft jest nie w pełni odinstalowany.

Teraz mam pobraną wersję “zwykłą”, czyli tą ze strony Spotify.

[EDIT]
Słuchajcie:
Miałem zainstalowaną tą zwykłą wersję, więc postanowiłem ją odinstalować przy użyciu Revo Uninstallera. Poza zwykłym deinstalatorem Revo odnalazł na dysku jakieś pliki i wpisy w rejestrze. Było tego trochę - wywaliłem wszystko. Po restarcie systemu próbuję zainstalować Spotify ze Sklepu Windows i… Udaje się! Wszystko teraz chodzi i jest git :slight_smile: Teraz tylko muszę napisać do nich i rozwiązać sprawę dot. tego dziwnego adresu E-mail, o którym pisałem w innym temacie na forum.