Problem z instalacją sterowników karty graficznej

Witam, kilka dni temu miałem formata, od nowa sterowniki trzeba wgrywać… Zapomniałem niestety jaka jest moja karta graficzna. Tu pytanie jak sprawdzić jaką mam kartę graficzną? Trochę popatrzyłem i wychodzi mi że NVIDIA 8400GS, ale instalując sterowniki z głównej strony wyświetla mi się błąd : Nie można odnaleźć określonej procedury. Instalowałem 64bit i 32bit? Chyba jakoś tak :> Osobiście nie wiem co to ma do rzeczy z tymi bitami ale nie jestem informatykiem :). Proszę o pomoc :confused:

http://www.dobreprogramy.pl/AIDA64-Extr … 22112.html

tym programem sobie sprawdzisz

po zainstalowaniu go kliknij po lewej str.okienka w podsumowanie i po prawej wyswietli się nazwa karty

Dodane 25.10.2011 (Wt) 19:52

Przepraszam w okienku po lewej stronie kliknij KOMPUTER dwa razy i rozwinie sie lista wtedy klik w podsumowanie

Karta wideo nVIDIA GeForce 8400 GS (Gainward GeForce 8400 GS) Tak pisze… no ok ściągam z oficjalnej strony NVIDIA sterowniki i mam ten błąd : Nie można odnaleźć określonej procedury, i co mam z tym zrobić?

Jaki masz system?

Windows XP niestety…

czy masz w tym xpeku service pack3?

uruchom aide kliknij system operacyjny i tam Tobie powie jaki jest dodatek systemu

laptop czy pc ??

Niezabardzo wiem gdzie :> Wchodze w Aida tam system i tam znowu w system? Jeśli tak to niema nic napisane o dodatku albo jest tylko inaczej :slight_smile:

uruchom ten program aida

klikinij system operacyjny 2razy rozwinie się lista i po prawej stronie masz napisane dodatek service pack systemu operacyjnego

Dodane 25.10.2011 (Wt) 20:22

Albo zrób tak już nie w aida

kliknij prawym klawiszem na mój komputer > właściwości > zakładka ogólne > będzie napisane “system:” > powinien być tam napisany “dodatek” (jeśli nie ma, to nie masz zainstalowanego żadnego SP)

Ok … To nie mam zainstalowanego czyli co? od nowa Instalacja sys. czy da się to ściągnąć?