Problem z instalacją sterowników karty graficznej

(Przemo0696) #1

Witam, kilka dni temu miałem formata, od nowa sterowniki trzeba wgrywać.. Zapomniałem niestety jaka jest moja karta graficzna. Tu pytanie jak sprawdzić jaką mam kartę graficzną? Trochę popatrzyłem i wychodzi mi że NVIDIA 8400GS, ale instalując sterowniki z głównej strony wyświetla mi się błąd : Nie można odnaleźć określonej procedury. Instalowałem 64bit i 32bit? Chyba jakoś tak :> Osobiście nie wiem co to ma do rzeczy z tymi bitami ale nie jestem informatykiem :). Proszę o pomoc :confused:

(system) #2

http://www.dobreprogramy.pl/AIDA64-Extr ... 22112.html

tym programem sobie sprawdzisz

po zainstalowaniu go kliknij po lewej str.okienka w podsumowanie i po prawej wyswietli się nazwa karty

-- Dodane 25.10.2011 (Wt) 19:52 --

Przepraszam w okienku po lewej stronie kliknij KOMPUTER dwa razy i rozwinie sie lista wtedy klik w podsumowanie

(Przemo0696) #3

Karta wideo nVIDIA GeForce 8400 GS (Gainward GeForce 8400 GS) Tak pisze.. no ok ściągam z oficjalnej strony NVIDIA sterowniki i mam ten błąd : Nie można odnaleźć określonej procedury, i co mam z tym zrobić?

(system) #4

Jaki masz system?

(Przemo0696) #5

Windows XP niestety...

(system) #6

czy masz w tym xpeku service pack3?

uruchom aide kliknij system operacyjny i tam Tobie powie jaki jest dodatek systemu

(bison616) #7

laptop czy pc ??

(Przemo0696) #8

Niezabardzo wiem gdzie :> Wchodze w Aida tam system i tam znowu w system? Jeśli tak to niema nic napisane o dodatku albo jest tylko inaczej :slight_smile:

(system) #9

uruchom ten program aida

klikinij system operacyjny 2razy rozwinie się lista i po prawej stronie masz napisane dodatek service pack systemu operacyjnego

-- Dodane 25.10.2011 (Wt) 20:22 --

Albo zrób tak już nie w aida

kliknij prawym klawiszem na mój komputer > właściwości > zakładka ogólne > będzie napisane "system:" > powinien być tam napisany "dodatek" (jeśli nie ma, to nie masz zainstalowanego żadnego SP)