Problem z instalacją Visty

Mam laptopa HP.Wczoraj padł mi system.Ściągnęłam Vistę jednak mam problem z jej rozpakowaniem.Chodzi konkretnie o plik ISO.Rozpakowałam Vistę, ale nie mam pewnosci,że zrobiłam to dobrze, ponieważ pojawiły się problemy podczas nagrywania na płytkę DVD.Wykonałam “nagraj obraz” ale nie mogłam zrobić nic dalej.Nie “wyszukało” mi pliku ISO.Pokazało go jedynie w spakowanym pliku Visty.Jestem laikiem w sprawach komputerowych więc proszę o wyrozumiałość.Dziękuję za pomoc.

Witam- jakim programem to nagrywasz,tzn. ten obraz?

Rozpakowałam WinRarem.Nagrałam w Nero.Nie wiem czy w Ustawieniach WinRara >INTEGRACJI> ma być zaznaczone czy odznaczone ISO ?

Ale to był plik ISO czy rar/zip i po wypakowaniu daje obraz ISO?

Być może płyta DVD jest do niczego co niestety często się zdarza.

Plik zapewne był w partach, a WinRAR-em go łączyłeś z tych partów, prawda?

Sprawdź, gdzie rozpakowałeś ten plik. Może jest po prostu w innym miejscu, niż te pliki, które ściągnąłeś.

Skoro to jest typ pliku ISO, to nie rozpakowuj go. Tylko nagraj to po prostu.

Kurde. Nie mogę usunąć posta. To w takim razie napiszę tutaj:

Jest sobie ściągnięty obraz pliku. W WinRAR po zainstalowaniu go pewnie zaznaczyłeś skojarzenia programu z typami plików. Wśród nich jest ISO, dlatego widzisz, jakby był spakowany. Ale wszystko jest w porządku. Jest to ISO. Nagraj w Nero tak, jak robiłeś do tej pory (Nagraj Obraz :arrow: wybierz plik z obrazem), nagra się dobrze. :slight_smile:

To jest spakowany plik. We właściwościach pokazuje,ze to plik ISO. Po rozpakowaniu nie daje obrazu ISO.

Nagraj sobie tem programik

http://www.dobreprogramy.pl/CDBurnerXP, … 13218.html

po nagraniu wybierasz opcje nagraj iso -ok-wybierasz przeglądaj ,wyszuka ci obraz iso zaznaczasz go i dajesz otwórz i nagraj płyte

Po pierwsze pliku ISO się nie rozpakowuje, tylko się go nagrywa na płytę jako obraz. W WinRar najlepiej jakby było odznaczone tak, aby plik ISO nie był skojarzony z tym programem.