Problem z instalacją Windows 7 Home Premium (czarny ekran podczas instalacji)

Witam. Mam problem podczas instalacji Windowsa 7 Home Premium po zmianie dysku HDD na Dysk SSD. Instalacja przebiega normalnie do momentu ponownego uruchomienia komputera i bootowania go z dysku. Pojawia się napis “Trwa uruchamianie systemu windows”, który znika po dwóch minutach i zostaje czarny ekran (bez kursora). Nic się nie dzieje. Tak w nieskończoność. Dysk sprawdzony. Na innym laptopie ten sam system zainstalował się poprawnie. Nadmieniam, że system jest oryginalny. Próbowałem też zainstalować system Windows 8(jestem studentem, a klucz i obraz mam z dreamspark) i tam instalacja przebiegła prawidłowo. W czym tkwi problem?

 

Laptop na którym występuje problem to Packard Bell EasyNote Tk

 

Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam. :slight_smile:

Na czas instalacji odepnij wszystkie dyski twarde zostaw tylko ten ssd. Tak samo ja gdzieś siedzi jakiś pen czy dysk zewnętrzy w usb odepnij. Jeżeli próbujesz instalacji z CD spróbuj z pena lub odwrotnie. Napisz przede wszystkim model laptopa.

Nie mam nic podłączonego oprócz tego dysku. Laptop to Packard Bell EasyNote tk81. :slight_smile:

Spróbuj instalacji z innego nośnika lub z USB. Nie mam nawet pomysłu dlaczego tak się dzieje. Jak już zatnie się ta instalacja i włączysz i wyłaczysz komputer to teoretycznie powinna być kontynuowana. Oczywiście nie bootuj ponownie cd/usb.

Ściągnij Win 7 skądkolwiek - i tak będziesz mieć 30 dni na aktywację. Jeżeli uda się zaintalować, to dzwoń do MS Polska, bo to ich problem.

 

P. S. Nie wiem jak teraz to wygląda, ale pare(naście?) lat temu, sprzęt marki P-B był tak rzadko spotykany że driverów szukało się tygodniami :wink:

Wpadłem na pomysł, żeby sklonować partycję Recovery ze starego dysku i wtedy przywrócić na nowym, ale nie wiem czy się tak da… :smiley:

 

@Drunkula