Problem z instalacją windows XP

Witam gdy wkładam do napędu płytke cd z windowsem xp to wyskakuje taki problem “Plik INF txtsetup.sif jest uszkodzony. Instalator nie może kontynuować. Naciśnij dowolny klawisz, aby zakończyć”

Prosze o pomoc z gory dziękuje

 

  

To jest raczej wina płytki,ja bym spróbował z innej płytki zainstalować Windowsa.

Ewentualnie możesz wyczyścić płytę ,gdyż może być zabrudzona.

Dziekuje za odpowiedź zrobiłem co napisałeś i jak wkładam. inną płytę cd z windowsem to wyskakuje takie coś “stop: c000021 unknown…”

Proszę o pomoc

Napisz coś więcej na temat sprzętu. Może z nim jest coś nie tak a nie z płytą.

A powiesz co mam napisac, bo jestem trochę zielony i nie wiem co podać.

Płytagłówna: Barrcuda 7200.9 160 bytes

Zasilacz: SWITCHING POWER SUPPLY 

MODEL:LC-B300ATX

nie wiem czy zasilacz tak się nazywa.

Czyli jakiś starszy sprzęt, choć procesora czy płyty głównej nie podałeś. Spróbuj przywrócić ustawienia domyślne BIOS.

Może dysk jest uszkodzony lub ma bad sektory. System wcześniej działał poprawnie na tym komputerze?

Przywracałem ustawienie biosu i nic nie dało. Kiedys byl linux ale go usunąłem, a teraz jak chcę w programie GBparted zrobic partycje linuxa, bo czytalem, ze cos tam niby pomoże to jakieś błędy wyskakują

Zacznij od usunięcia całej tablicy partycji i utwórz nową w MBR. Mając GParted łatwo to wykonasz, choć to samo możesz wykonać z poziomu płyty instalacyjnej windows.

Okej zaraz bede próbował.

Gdy chcę utworzyć nową partycję wyskakuje mi takie cos "Invalid partition table - recursive partition on /dev/sr0

I pisze mi że mam niby 178 mib jak ja mam 160 gigowy dysk

Co mam teraz zrobić, bo się z tym męcze ?