Problem z instalacją Windows'a XP

Witam, szanownych Forumowiczów ;). Najpierw opowiem o moim problemie. Więc tak pewnego pięknego dnia no może nie pięknego mój komputer po włączeniu strasznie się zaczął “mulić” nic nie było w stanie zrobić (nawet kliknąć na start) więc postanowiłem zrobić system na nowy po czym okazało się, że płyta od windows’a jest uszkodzona i nie zainstaluje systemu zostalem z komputerem, na którym wyskakuje blue screen podczas uruchomienia systemu. Chciałem się dowiedzieć co mam zrobić w takim przypadku. A i jeżeli chcę spróbować zainstalować cokolwiek chodzi o winka bo mam ich kilka z 2 xp, viste no i tą 7 ale jednak wolę XP. Czy da się może jakoś zorobić format całego mojego pudełka w biosie ??? Z góry dzięki za odpowiedzi :slight_smile: [nie piszcie tylko google.pl czy google nie gyzie :D] bo jestem zielony w tych sprawach.

WITAJ- chcesz zainstalować teraz xp tak?

no to wsadż płytke z xp do napędu reset naciskaj f8 i wyswietli się opcja uruchom system z dysku czy dvd

Ty wybierasz dvd i się powinno instalować -sprawdż

Witam serdecznie.

Ależ oczywiście że się da przeinstalować system że tak powiem od zera.

A więc:

  1. wkładamy płytkę z windowsem do napędu

  2. resetujemy komputer i wciskamy klawisz f8 -tak aby uruchomić startowanie z płyty cd

  3. poprosi mas abyśmy wcisnęli jakiś klawisz - robimy to

  4. dalej postępujemy z instrukcję podaną w instalatorze.

  5. Na pewno się uda . Życzę udanych prób.

A i jeszcze jedno reinstal windowsa skutkuje pozbyciem się danych z komputera.

Dzięki, no to próbuje! Zobaczymy co z tego będzie :slight_smile:

JAK IDZIĘ?

JESZCZE mam taka podpowiedz!!

Instrukcja ustawiania napędu CD/DVD przy starcie:

Podczas startu komputera (ok. 1-3s po włączeniu) wchodzimy do BIOSA

Przechodzimy do zakładki „Advanced Bios Setup” lub sekcji z napisem Boot (różnorodność płyt głównych).