Mam następujący problem,dostałem od żonki nową grę “Test Drive” i podczas instalacji,zaraz na początku,Instalator Windows informuje mnie o błędzie,dodam,że gra jest zakupiona legalnie.Mam oprogramowanie Windows Home Edition,komputer spełnia w pełni wymagania gry,tzn.grafika,procesor,pojemność dyku itp.Moim zdaniem,cos jest nie w porządku z programem “Instalator Windows”,ale jestem w tym temacie laikiem,więc proszę o pomoc
To w takim razie podaj treść tego błędu.
Może masz uszkodzoną płytę ? Kiedyś kupiłem sobie grę i musiałem wymienić na nową bo się nie dało zainstalować z powodu malutkiej ryski na płycie
dzięki za szybką reakcję,treść błędu podam w j.angielskim,ale to chwilę potrwa…telefon do domu,żonka przepisze,podyktuje,a ja wstawię treść (jestem w pracy)
– Dodane 28.02.2010 (N) 10:15 –
gra jest o/k,bo córka już grała i chodziła,od 2 miesięcy mam komputer spełniający wymagania tej gry,więc teraz ja…
Jeżeli masz Viste/7 to może Ci wyskakiwać błąd dll czy coś w tym stylu i daje na koniec instalatora? To wtedy wchodzisz na płytke z Test Drive (obstawiam, że masz Unlimited) i szukasz pliku “ISScript11”, instalujesz go i powinno już się zainstalować bez problemu.
oto treść komunikatu jaki występuje zaraz po próbie instalacji:
“The InstallScript engine is missing from this machine.If available,please run ISScript msi,or contact your support personnel for further assistance”
translator przetłumaczył mi to w następujący sposób:
"InstallScript silnika brakuje z tego machine.If dostępny, ISScript proszę przebiegnięty msi, albo kontaktować się z twoim personelem pomocniczym dla dalszej pomocy "
– Dodane 28.02.2010 (N) 10:42 –
mam oprogramowanie" Windows Home Edition"
Ale jaki dokładnie Windows?
Wejdź na płytę, poszukaj i odpal plik ISScript.msi
Może pomoże…
dzięki za szybką poradę,zrobię to jutro rano,po powrocie i powiadomię o sukcesie lub będziemy szukać dalej
Wg. tego błędu co napisałeś to co podałem i greh powinno pomóc.