Problem z Intel® PRO/Wireless 3945ABG Network Connection

Witam.

Zainstalowałem Viste Ultimate na Toshiba Satellite L300-17L.

Sterowniki prawie wszystkie zainstalowała sama. W tym od karty bezprzewodowej Intel® PRO/Wireless 3945ABG Network Connection.

Wszystko pięknie do czasu połączenia z siecią.

Dwa inne laptopy bezproblemowo łącza się z routerem natomiast Toshiba nie chce… Tzn niby łączy się z siecią lokalną, ale też nie zawsze.

Próbowałem już wielu rzeczy:

  • Wyłączenie zabezpieczenia sieci - nic nie dało.

  • Wyłączenie firewalla - nic nie dało.

  • Aktualizacja sterownika - znalazłem nowszą wersje na stronie Intela. Zainstalowałem, zrobiłem parę innych rzeczy, uruchomiłem ponownie, i działało! Lecz po aktualizacji systemu i uruchomieniu ponownie znowu dupa.

Przez kartę lokalną wszystko śmiga, więc to raczej nie jest wina routera. Tym bardziej, że inne komputery łączą się normalnie.

I teraz nie wiem czy to wina łatki jakiejś czy może miałem farta i przez chwile działało. Nie uśmiecha mi się instalowanie jeszcze raz wszystkiego, ale jak nie będę miał wyjścia…

Może ktoś z Was miał taki problem i jakoś udało mu się go rozwiązać…

Później jeszcze pokombinuje coś ze sterownikiem.

Tymczasem czekam na jakieś rady :slight_smile: