Problem z internetem, automatyczne wykrywanie problemów wykrywa różnie problemy

A więc opisze tutaj mój problem bardzo dokładnie.
Mam laptop. Mam telefon Windows Phone. Routera obecnie nie posiadam, i właśnie internet biorę z telefonu, a mianowicie - telefony Windows Phone posiadają opcję udostępnienia internetu czyli zmieniają się z mini router. A więc ja właśnie łącze się z ten sposób.

Mój problem zaczął się od mniej więcej 4 dni. Te 4 dni do tyłu, wzięłam laptopa do cioci, bo wpadłam z wizytą. Telefon też wzięłam, ale tam łączyłam się LiveBoxem. Przyjechałam do domu, a tutaj zaczął się problem. Internet jest, ponieważ uzupełniłam z telefonie pakiet reaktywacyjny internetu i mam “co” udostępnić.

Ale tutaj internetu nie ma…automatyczne wykrywanie problemów wykrywa różnie. " Wystąpiły problemy z połaczeniem szerokopasmowym", “Połaczenie między punktem dostępu zostało przerwane”.

Moje połączenie w ikonce wi-fi jest oznaczane jako ograniczone. Nie wiem czemu. Czytałam co nie co na innych stronach że to niezgodności jakiś kluczy czy coś. Ale ja myślę, że problem tkwi w tym, ponieważ wykrywanie problemów wynalazło ten problem: “System Windows nie może połączyć się z ukrytą siecią WindowsPhone8383”.

Nie wiem jak to naprawić. Czasem jest internet, ale znów zwolni, i ten problem. Ja, nie jestem specjalistą ale wydaje mi się, “że coś się poprzestawiało” w tych ustawieniach i zmieniło się z tych kluczy mojego netu z WindowsPhone, na klucz LiveBoxa cioci. Nie wiem. Ktoś pomoże? Będę niezwykle wdzięczna. A raczej mechanika wezwać nie mogę, no o to telefon i jest problem…

Usuń wszystkie sieci zapisane w komputerze i podłącz się na nowo. Sprawdź, czy coś się zmieni.