Problem z internetem błąd 105

Hej!

Od dwóch dni mam problem z połączeniem z netem na kompie stacjonarnym. Po odpaleniu przeglądarki mam błąd 105 nie można rozpoznać adresu serwera w systemie DNS. (jest o na pewno wina kompa, bo korzystam z tego samego internetu na laptopie i jest ok). ipconfig pluje komunikatem : "Wystąpił błąd wewnętrzny: Żądanie nie jest obsługiwane… ", ping 127.0.0.1 daje “Nie można skontaktować się ze sterownikiem IP, kod błędu 2”. Ponownie zainstalowałam sterowniki karty sieciowej (RTL8168/8111 PCI-E - Realtek), zrobiłam przywracanie systemu, nic nie działa dalej. Jak odpalam Msinfo32 to przy Translator adresów sieciowych IP, Sterownik protokołu TCp/IP i aswRdr mam żółty wykrzyknik.

nie wiem czy da się jeszcze coś zrobić poza ponownym zainstalowaniem windowsa (windows XP 2002 SP2), ale mam nadzieję, że pomożecie.

logi z hijackthis http://www.wklej.org/id/891492/

Dodane 08.12.2012 (So) 19:51

i jeszcze to, może to Wam coś pomoże 1x2S

Poczytaj to - http://support.microsoft.com/kb/811259/pl

Odinstaluj protokół TCP/IP i spróbuj zainstalować ponownie.

Start/Uruchom/ipconfig /renew a później wprowadź swój adres IP w Połączenia sieciowe/Właściwości/Protokół internetowy (TCP IP)

Zaktualizuj system do SP 3

zrobiłam to co napisali na stronie microsoftu, nic się nie zmieniło, ani po automatycznym ani po ręcznym usuwaniu, poza tym u mnie to jest ok:

"Polecenie Protokół zawiera dziesięć sekcji. Jeśli klucz Winsock2 nie jest uszkodzony, nagłówki sekcji będą zawierać następujące nazwy:

MSAFD Tcpip [TCP/IP]

MSAFD Tcpip [uDP/IP]

RSVP UDP Service Provider

RSVP TCP Service Provider

MSAFD NetBIOS [\Device\NetBT_Tcpip…

MSAFD NetBIOS [\Device\NetBT_Tcpip…

MSAFD NetBIOS [\Device\NetBT_Tcpip…

MSAFD NetBIOS [\Device\NetBT_Tcpip…

MSAFD NetBIOS [\Device\NetBT_Tcpip…

MSAFD NetBIOS [\Device\NetBT_Tcpip…"

Próbowałam usunąć TCP/IP z opcji Połączeń sieciowych, ale to też nie zadziałało :frowning: może robię to nieskutecznie. teraz dodatkowo wyłączyła się karta sieciowa

Dodane 08.12.2012 (So) 20:48

ipconfig /renew mam "Wystąpił błąd wewnętrzny: Żądanie nie jest obsługiwane… "

Proszę włączyć kartę i spróbować jeszcze raz

włączyłam kartę. Dalej jest to samo.jak odinstalować to TCP/IP żeby było skutecznie, bo ja chyba robię coś źle

Wg pracowników Orange są tylko 3 rozwiązania:

  1. Przywrócenie systemu do poprzedniego punktu.

  2. Naprawa systemu za pomocą płytki Win XP.

  3. Format kompa.

Zapewne ostatnia aktualizacja avasta Ci taki bajzel narobiła ;/

  1. i 2. nie zadziałało :frowning: naprawdę nic poza formatem nie da się zrobić? ](*,)

Jak w Menadżerze urządzeń karta sieciowa włączona to Połączenia sieciowe/Właściwości/Protokół internetowy (TCP IP)/Właściwości/

zaznacz wszystko na automatyczne tylko spisz co jest wpisane chyba że masz gdzieś zapisany swój adres IP wciśnij OK i z powrotem Właściwości

i zaznacz użyj teraz w puste pola wpisz Adres>Maskę>Bramę>Serwery DNS i OK.

tak się nie da, bo ja mam tam wszystko puste i adres i maskę itd

Trzeba zadzwonić do operatora sieci jaki jest adres IP lub sprawdzić w umowie bo jak nic nie jest wpisane to nie będzie połączenia z internetem chyba że jest połączenie bezprzewodowe przez router to trzeba szukać w routerze.