Problem z internetem CDMA [ORANGE MV410 ]


(Lorbass123) #1

Witam . Chciałbym opisać swój problem . A więc kiedyś przyszedłem do domu i próbowałem wejść na kompa nie słuszny mój trud , ponieważ zobaczyłem że internet wgl nie łączy a kontrolka connect wo gule nie działa... Mam ten problem hmm.. 3 tygodnie?

Nie stety zawiozłem router do orange stwierdzili że jest wszystko okej ale jak odpaliłem router internet działał a była godzina 13 czyli godzina gdzie mało osób siedzi ( praca,szkoła itd ) Teraz jest godzina 13;38 internet działa już długo zazwyczaj wyłacza sie o godzinie w której jest więcej osób. Mieszkam w małej wiosce ok.200 osób . Sąsiedzi mają internet ten sam . Lecz nie są oni zbyt hmm jak by to powiedzieć wykszałceni w stronie komputera i mało siedzą przy komputerze < tak sądze , mają dużo pracy gospodarstwo >.

Internet działa od 22? czasami wczesniej do rana ( czasem rozłacza ) . Nie wiem co może być zakłoceniem . Programu axesstell nie używam ponieważ wyłączyłem prośbę o pin. Chociażby właczałem ale i tak błąd wystepował . Bardzo prosze o odpowiedzi naprawde nie wiem co robić .

tutaj małe zdjęcie routera

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSZs605yzfFAV6KjexeHEd2c_LHolFJKGVy-idrPxkr1dbDGGWLOwSpZO5XlQ

:frowning:

Przy używaniu internetu wygasa kontrolka ,, connect '' przy używaniu internetu i koniec moge sie pozegnac na pare godzin

Pozdrawiam i licze na jakies odpowiedzi :confused: [-o<

-- Dodane 24.12.2011 (So) 0:07 --

Odswiezam temat

-- Dodane 24.12.2011 (So) 0:08 --

Odswiezam temat


(Dimatheus) #2

Hej,

:arrow: Próby włączenia i wyłączenia routera cokolwiek dają?

:arrow: Czy do routera posiadasz dodatkową antenę zewnętrzną, czy korzystasz tylko z tych małych antenek oryginalnie dołączanych do routera?

:arrow: Jakie prędkości wyciągasz na tym łączu? Pracuje ono w technologi 3G czy tylko EDGE?

Pozdrawiam,

Dimatheus


(Astraltrooper) #3

uprzedzę odpowiedź kolegi to nie jest internet 3G ani EDGE żadna z tych technologi nie jest wykorzystywana w tym przypadku TO JEST INTERNET CDMA! !!

A wracając do tematu jeśli kontrolka connect przestaje świecić w okresie wzmożonego ruchu sieciowego możesz mieć zwyczajnie za słaby sygnał. Jakiego koloru jest dioda signal w czasie połączenia pamiętam że w tym modelu ma dwa kolory. gdy sygnał jest dobry powinna być zielona, gdy sygał jest słaby to jest bardziej pomarańczowa lub czerwona. Jak daleko mieszkasz od nadajnika jeśli powyżej 3km to spróbuj ustawić router na oknie w kierunku nadajnika orange powinno pomóc jeśli nie to może być ci potrzebna antenka kierunkowa jakby coś to mogę pomóc wyszukać coś odpowiedniego

pozdrawiam


(Dimatheus) #4

Hej,


(Astraltrooper) #5

doładnie tak nie byłem pewien i tak strzeliłem pi razy oko bo nie chciało mi się szukać

A wracając do tematu chmm nie wiem właściowie jakie urządzenia orange wykorzystuje do nadawania sygnału i jak są skonfigurowane. Może są w nadajniku regóły które w okresie wzmożonego ruchu obniżają nieco moc nadajnika. By zyskać nieco większe możliwości w zakresie obsługi większej liczby kientów. Taki strzał kulą w płot bo szczeże nic innego nie przychodzi mi do głowy. No chyba że ktoś zakłuca mu sygnał jakimś innym urządzeniem... Albo spokojnie sąsiedzi którzy są "zbyt wykształceni w dziedzinie komputera" są rodzinką hakerów i blokują sygnał w jego kierunku :stuck_out_tongue:


(Dimatheus) #6

Hej,

Kto wie, może... :stuck_out_tongue: A tak serio - jakikolwiek by nie była przyczyna, warto na początek sprawdzić efekt zmiany lokalizacji routera - na przykład w pobliże okna - bądź dorzucenie dodatkowej anteny. Szczególnie to drugie z rozwiązań powinno dużo dać.

Pozdrawiam,

Dimatheus