Problem z internetem na 2 kompach


(Barylkaq) #1

Heh tym razem dziwny problem, mam podłączony routerem (?) komputer i laptopa i na laptopie mam internet a na głownym kompie nie mam i pisze ze kabel sieciowy jest odłączony a sprawdzalem wszystkie kable i są ok. Niewiem co zrobic ...

Podłączałem tez bezpośrednio kabel od internetu do głownego kompa i dalej to samo...


(Viper86) #2

sprawdż kartę sieciowa i sterownik i czy karta siedzi dobrze w płycie


(Paweł.Tomczuk) #3

Może karta sieciowa jest wyłączona. Sprawdź w menadżerze urządzeń.


(Barylkaq) #4

karta sieciowa jest w menedzerze urządzeń i nie widac problemow. Są tylko żółte wykrzykniki w Inne urządzenia--> kontrolek multimediów i kontroler multimediów wideo. Poza tym ok, a karte sieciową mam zintergrowana takze nie mam co sprawdzac :slight_smile: sterowniki powinny byc ok, stało się nagle ... dziwna sprawa...

jak podłączam głowny kabel od internetu bezpośrednio do komputera to tez nie ma internetu a jak podłącze do routera jest tylko w laptopie Moze cos w ustawieniach sie pomieszało?

Złączono Posta : 19.10.2007 (Pią) 14:01

albo moze wejscie na routerze padło bo sie nie świeci pole nr 1, tylko PWR, WLAN, 10/100M i LNK/ACT ?


(Jag1661) #5

Menu start -> Uruchom -> cmd -> w oknie - ipconfig /renew (odnowienie adresu IP) - pamiętaj o odstępie (spacji) pomiędzy ipconfig a slashem

zamknij okno i spróbuj ponownie połączyć się z siecią.

polecenie ipconfig /? -> pomoc windy


(Barylkaq) #6

robilem tak i "nie mozna przeprowadzic zadnej operacji na karcie Połączenie lokalne, poniewaz nośnik/kabel tej karty jest odłączony.

Dziwna sprawa bo prędzej w drugim kompie czyli laptopie by nie było neta, tu bedzie wina chyba tego głownego kompa, cos jest nie tak.

W menedzerze urządzeń na zółto mam kontroler multimediów i wideo ale nie moge zainstalowac do tego sterowników.

Juz siedzialem pol dnia i nie dałem sobie rady z tym... niewiem co zrobic ...

Złączono Posta : 19.10.2007 (Pią) 18:34

byc moze karta sieciowa siadła bo nie mam juz pomysłów ... chociaz w menedzerze urządzeń pokazuje, że ok. Musiałbym sprawdzic z inna karta ...


(Jag1661) #7

w menedżerze może być, że jest ok - ale karta mogła paść (miałem tak kiedyś - poszła elektronika przy gnieździe sieciowym)

zainstaluj nową kartę i sprawdź