Problem z internetem na wsi

Właśnie przeprowadziłem sie na wies i akurat do mnie nie dochodzą kable telefoniczne trzeba by było przeciągnąc jakieś 100 m.Mam internet z PLAYA ale to zaledwie 3 gb i szybko sie wyczerpuje.Nie znam się zabardzo na tych sprawach więc może ma ktoś jakiś pomysł jak mieć tam internet bez limitu?

  • zwiększyć limit w Play’u

  • dogadać się z sąsiadem, który ma internet i zrobić instalację np. radiową

  • rozejrzeć się za okolicznymi dostawcami radiowymi

ciężko powiedzieć.

bez limitów masz Aero2 - ale to też nie jest super rozwiązanie.

Na wsi to radiówka, będzie bez limitów i prędkości normalne będziesz miał

Bo z tego Playa na wsi to pewnie dramat

Jeśli lokalizacja jest w zasięgu, co można sprawdzić mniej więcej na stronie play na mapie http://internet.play.pl/maps/map to dramatu zwykle wielkiego nie ma. Nadajniki sieci komórkowej są rozsiane gęsto i często dobrze widoczne nawet na wioskach. Ja mam internet w tej sieci i przy limicie wynoszącym 20GB cena jest w miarę rozsądna bo 59zł. Wystarcza to aż nadto do pracy przeglądania stron i oglądania filmów na YT. Osobiście nie piratuję a przez torrenty ściągam przeważnie Ubuntu więc większe łącze nie jest mi potrzebne :slight_smile: Jeśli masz zasięg, pogadaj z PLAY niech Ci przedstawią jakąś ofertę zwiększonego transferu, to będzie najlepsze dla Ciebie rozwiązanie jeśli oczywiście nie masz kłopotów z zasięgiem.

Ja mam tak że moge miec tylko jedną radiówke bo na około albo góry albo po prostu nie ma z tej storny co moge miec zasłania mi dom sąsiada i drzewa ^^.Ale przypomniałem sobie że ostatnio dostałem list że bedzie wykonywana u mnie kanalizacja jak myślicie nie dało by sie przy okazji puscic kabel ziemią?

Pomysł jest na tyle unikalny, że nie bardzo wiem o co pytasz :slight_smile: Czy telekomunikacja położy kable w tym samym wykopie co kanaliza(ścieki)? Kanalizacja kablowa to nie to samo nie wiem czy prowadzi się taki prace równocześnie.

mrrower24 ,