Problem z internetem stacjonarnym

Witam. Generalnie były u mnie wczoraj 3 burze, od godz 19 nie miałem totalnie nic do dnia dzisiejszego godz 13, a gdy już załączyli i chciałem sobie odpalić coś na komputerze stacjonarnym to pokazywało mi, że nie mam połączenia z internetem. Najlepsze jest to, że WiFi mi działa, ale bezpośrednio przez kabel sieciowy nie. Przypisuje mi IP z innego zakresu wraz z maską(bramy nawet nie pokazuje). Z routerem również nie mogę się połączyć na kompie, a na telefonie przez WiFi już tak…
Pierwszy raz mam taką sytuację, a bawiąc się w cmd jak i przypisywanie ręcznie IP + maski wraz z DNS niestety nic nie pomogło.

Ps. Moja karta sieciowa nie ma problemu z pingowaniem, więc raczej nie jest uszkodzona.

Problem z mojej strony czy może jednak od strony producenta? Jakieś propozycje co mogę zrobić? Może awaria sprzętu(nie działają nagle 2 wejścia ethernetowe przy routerze, ale sprawdzałem oczywiście na tych dwóch innych działających)?

  1. Jeżeli router twój to diagnozujesz problem, próbujesz resetować do ustawień fabrycznych itd.

  2. Jeżeli dostawcy, to zgłaszasz problem i niech zabierają swój szajs i dadzą inny.

  • Bylo restartowane i tez nic nie pomoglo :smiley:

  • Wlasnie po godz. 20 rozmawialem z doradca technicznym orange i probowalismy ogarnac paroma sposobami, ale zaden nie pomagal, wiec poszlo zawiadomienie o wymiane i dostane jutro nowy. :smiley:

Dziena za checi :smiley: Jak zamknac tutaj temat?

Temat sam się zamknie w styczniu 2022 jak mod nie wyprzedzi przed tym czasem (lub obecna redakcja nie dezaktywuje zamknięcia po wskazaniu rozwiązania/„solved”).

P.S. Na 99% każda nowa odpowiedź będzie przesuwać zamknięcie o 180 dni na przód (np. Spamer wklei tu dziwny link na darmowy Orange…).

Ten temat został automatycznie zamknięty 180 dni po ostatnim wpisie. Tworzenie nowych odpowiedzi nie jest już możliwe.