Problem z Internetem TP,nie działa większość stron,filmy YT


(Patrykpl22) #1

Wiem, zabrzmi to głupio, ale muszę to zrobić.

Ostatnio, kiedy chcę wejść na Onet.pl, to mi się nie włącza. Tak samo, jak inne te strony, typu wp.pl, tm.maniazones.com, itd.

Inaczej jest ze stronami google.com, dobreprogramy.pl, dziennik.pl. Tam działa internet.

A na Youtube.com nie mogę obejrzeć filmu. :frowning:

Proszę mi pomóc. 3=

Korzystam z Neostrady TP.


(Annawozniak 83) #2

NIe pisałeś czy cokolwiek już robiłeś więc zacznijmy od podstaw.

Sprawdź czy:

  • masz włączoną obsługę JavaScript

  • używasz nowej wersji odtwarzacza Flash Player firmy Adobe


(Patrykpl22) #3

Tam, mam włączoną obsługę JavaScript i najnowszy FlashPlayer, co dalej?

Korzystam z FireFoxa 3.6.13 (najnowszej stabilnej)


(Annawozniak 83) #4

A czy pojawia się jakiś komunikat gdy próbujesz wyświetlić film?


(Patrykpl22) #5

Nie, nie wchodzę tam, podaj jakiś przykład strony z JavaScript.


(Annawozniak 83) #6

A przykład strony to właśnie: youtube

Sprawdź czy wyświetlają ci się tam filmy czy wykoczy jakiś komunikat! !!


(Patrykpl22) #7

Aha, to Youtube to działa, ale filmy się nie ładują. (I nie ma komunikatów)

W jaki sposób włączyć JavaScript? Sam znam odpowiedź w Firefoxie.


(Annawozniak 83) #8

Jeszcze dwie łatwiejsze sprawy:

-wyczyść cache

-wypróbuj inną przeglądarkę np Operę albo i nawet IE


(Patrykpl22) #9

Przeczytaj moje pierwsze zdanie ostatniego postu.

-Nie wiem, co to CACHE i jak go wyczyścić?

-Próbowałem na Google Chrome, i taki sam wynik :stuck_out_tongue:


#10

Patryk1023 , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie popraw tytuł tematu, używając przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif


(greh) #11

Patryk1023 , odszukaj na dysku plik HOSTS, otwórz go w notatniku, i zaprezentuj jego zawartość na forum. :wink:


(Annawozniak 83) #12

Więc problem z oglądaniem filmów raczej nie dotyczy przeglądarki.

Może ktoś inny będzie w stanie pomóc.

A tak na przyszłość: czyszczenie cacha dla FIREFOX

Narzędzia - Opcje - Prywatność - Ustawienia

zaznacz wszystko oprócz historii i haseł

OK - Wyczyść teraz

Zrestartuj przeglądarkę


(Patrykpl22) #13

greh , oto zawartość pliku HOSTS (było z końcówka, czy bez...):

HOSTS(bez rozszerzenia):

*pomijam instrukcje*

127.0.0.1 localhost

Inaczej nie mam.

anja_wk , Zrobiłem to daaawno :stuck_out_tongue:


(roobal) #14

Masz jakiś router? Kontaktowałeś się z operatorem? Zgłaszałeś usterkę? System jest wolny od wirusów?

Pozdrawiam!


(Patrykpl22) #15

Panie roobal , mam livebox TP; nie, nie kontaktowałem z TP; nie, nie było wcześniej usterki; tak, jest wolny. Na pewno nie jest to wina komputera.


(roobal) #16

Skoro jesteś na 100% pewny, że to nie wina komputera, to w takim razie albo masz źle skonfigurowany lub szwankujący Livebox, albo wina leży po stronie operatora, dlatego powinieneś zgłosić usterkę.

Pozdrawiam!


(Patrykpl22) #17

Staram się zachęcić mamę do zadzwonienia pod BOK TP i tam się zapytać. Na razie muszę siedzieć na tych stronach, które napisałem w 1 poscie.


(roobal) #18

Podaj jeszcze DNSy z jakich korzystasz.

No to powodzenia z naprawą internetu.

Pozdrawiam!


(Patrykpl22) #19

Powiedz tylko, co to DNSy, bo nie rozumiem...


(roobal) #20

Menu Start>Uruchom... wpisz cmd klepnij enter, w wierszu poleceń wpisz

ipconfig /all

znajdź adresy DNS i je tu podaj.

Pozdrawiam!