Problem z internetem w domu

Cześć, mam problem z routerem. Od kilku dni nie działa mi internet w domu, a kompletnie się na tym nie znam i nie wiem co mam robić. Przez tą sytuację z koronawirusem trudno jest tu kogoś ściągnąć od dostawców internetu…więc chcę tą sprawę rozwiązać na własną rękę. Od kilku dni nie ma internetu, to samo jest jeśli chodzi o WiFi w telefonie. Zresetowałam router i wrócił do swojej początkowej formy - chodzi mi o to, że zmieniła się nazwa połączenia WiFi od niego i hasło, które zawsze wpisywałam jest nieprawidłowe… Jak można się podłączyć do laptopa bez kabli? Da się tak? Nie mogę znaleźć pudełka z tego routera a tam może było to początkowe hasło…XD czy da się jeszcze to samemu odkręcić czy nie obejdzie się bez pomocy tych ludzi od operatora? Typ routera to Dasan H640gw.
Nie wiem czy to ważne, ale świecą się tylko
3 kontrolki: PWR, PON, WLAN.

Bardzo chaotycznie to opisałaś - wątpię czy ktoś “z zewnątrz” jest w stanie ci pomóc. Router został zresetowany przez wyjęcie wtyczki od zasilacza czy został zresetowany do ustawień fabrycznych. Wszystkie parametry swojego internetu, w tym login i hasło powinnaś mieć w umowie z operatorem. Spróbuj wejść do ustawień routera i wpisać dane z umowy.
Tu masz instrukcję
http://www.introlan.pl/mescms/attachments/attaches/000/000/029/original/H640GW.pdf

P.S. Świecąca się dioda WLAN sugeruje, że sam Internet jest.

Jak router ma przycisk WPS, to można podłączyć go bez hasła i bez kabli po WiFi. Jeśli nie ma, to bez kabla nic nie zdziałasz.

Tak, router ma ten przycisk WPS

Jak wpisuje w przeglądarce ten domyślny adres to wyskakuje mi komunikat, że nie można się połączyć (na pewno wpisałam ten adres poprawnie)

Podmień kabel na inny, którym podłączony jest router z twoim komputerem.

Upewnij się w centrum sieci i udostępniania > zmień ustawienia karty sieciowej >
że wpisujesz jednak poprawny adres, czyli ten sam, który jest opisany tam jako brama domyślna po kliknięciu połączenia dwa razy > szczegóły