Problem z Internetem w Samsung Avilla!

Mianowicie… Chodzi o to, że po zmianie karty SIM z Simplusa na Heyah, w moim telefonie Samsung Avilla, przestał działać internet.

Nie działa kompletnie nic, jeżeli chodzi o połączenie się z siecią.

Czy to ma związek ze zmianą karty?

Czy może muszę mieć wykupiony pakiet internetowy w Heyah?

Może mi ktoś pomóc?

Z góry dziękuję.

Musisz zainstalować konfigurację dla heyah. Załatwisz to wchodząc na stronę usługi z której masz kartę. Tam wybierz zakładkę konfiguracja telefonu. Zainstaluj wszystko co możliwe(konfigurację mms również)

Pomimo wgrania konfiguracji dla heyah, dalej nie mogę się połączyć z internetem.

Ani przez przeglądarkę wgraną w telefonie, ani przez pobraną dawniej Opere Mini.

Wyskakuje błąd połączenia, a we wgranej przeglądarce po prostu jest biały ekran.