dawkop8
(Dawkop8)
2 Sierpień 2012 15:25
#1
Mianowicie… Chodzi o to, że po zmianie karty SIM z Simplusa na Heyah, w moim telefonie Samsung Avilla, przestał działać internet.
Nie działa kompletnie nic, jeżeli chodzi o połączenie się z siecią.
Czy to ma związek ze zmianą karty?
Czy może muszę mieć wykupiony pakiet internetowy w Heyah?
Może mi ktoś pomóc?
Z góry dziękuję.
MalyEdiPl
(MalyEdiPl)
2 Sierpień 2012 16:11
#2
Musisz zainstalować konfigurację dla heyah. Załatwisz to wchodząc na stronę usługi z której masz kartę. Tam wybierz zakładkę konfiguracja telefonu. Zainstaluj wszystko co możliwe(konfigurację mms również)
dawkop8
(Dawkop8)
2 Sierpień 2012 19:48
#3
Pomimo wgrania konfiguracji dla heyah, dalej nie mogę się połączyć z internetem.
Ani przez przeglądarkę wgraną w telefonie, ani przez pobraną dawniej Opere Mini.
Wyskakuje błąd połączenia, a we wgranej przeglądarce po prostu jest biały ekran.