Problem z internetem - wolno działa

Proszę o sprawdzenie loga

Zmiana zasad wklejania logów na forum - viewtopic.php?f=16&t=213350

Daj log z ComboFix

http://wklej.org/id/3fc2f07bee

C:\windows\system32\drivers\xcbgnvpa.sys

Przeskanuj na http://www.virustotal.com/pl/ i wklej raport po skanowaniu.

niestety nie mogę znależć pliku ‘xcbgnvpa.sys’. W folderze ‘drivers’ nie ma żadnego pliku zaczynającego się od x

system windows nie odnalazl mi takiego pliku ;/

Wklej do Notatnika:

File::

C:\windows\system32\drivers\xcbgnvpa.sys


Driver::

hrbqmihy

>>Plik>>Zapisz jako… >>> CFScript (najwygodniej będzie, jeśli zapiszesz w takiej lokalizacji, by ikonka CFScript.txt znalazła się obok ikonki ComboFix.exe )

Przeciągnij i upuść plik CFScript.txt na plik ComboFix.exe (czyli ikonkę CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe )

– podobnie jak na tym obrazku –>88953CFScript-createdbyMiekiemoes.gif

(jeśli pojawi się pytanie " 1 or 2" - to wpisz 1 i naciśnij ENTER) Ma się rozpocząć usuwanie. (i powstanie log)

Po restarcie usuń ręcznie folder C: ** Qoobox**.

Po tym nowy log z Combo

zrbilem tak jak kazales oto log

Log Ok

Zmiana zasad wklejania logów na forum - viewtopic.php?f=16&t=213350