Problem z internetem zamiast 500 mam 100 mbs

cześć mam problem z kartą albo jest jakiś wirus który blokuje transfer jak to naprawić

A może panie podaj jakiekolwiek informacje, niestety szklana kula potrzebuje naprawy.
Karta sieciowa, płyta główna, system, operator sieci… A i może podaj źródło twoich wyżej podanych danych

No i podaj jak się łączysz: wifi, czy przez podłączenie kablem do routera/switcha.

Pod kablem Z upc a komputer to https://www.mediaexpert.pl/komputery-i-tablety/komputery-pc/komputery-stacjonarne/komputer-msi-codex-3-7rb-042pl

sorry ale nie znam się na komputerach aż tak

No to może inaczej:

  • rozróżnisz czy to laptop, czy komputer stacjonary? Jakieś kable idą?
  • komu płacisz rachunek za internet?
  • czy wcześniej działało prawidłowo?
  • jaki system operacyjny? Windows? Jak Windows, to jaki?

Ja mam Komputer stacjonarny taki jak ci wyslałem kabel eternet idzie do rutera a internet mam z upc A wcześniej bez zarzutu działało tylko jak pobierałem jakieś gry to się to stało a system to windows 10

Zrestartuj router.

raczej nie bo byli u mnie fachowcy i im na ich kompie
normal 450

Pobierz malutki program tcpoptimizer.


To czyściutki program. Pobierz byle gdzie, nawet na druga partycję do zachowania, albo nawet tych trochę kilobajtów dasz na pulpit.
Pamiętaj - uruchamiaj jako administrator.
Na stronie - pierwszy obrazek - przesuwasz suwak na prawo do końca, na dole zaznaczasz Optimal i klkasz w apply change. Wyskoczy okno z ustawieniami - domyślnie będzie optymalnie ustawione. Klikniesz OK, wyskoczy monit o restart i zdziwisz się prędkością internetu.

Dodam, że tam jest z setka ustawień. Sam nie poradzisz.

Może to być wina leżąca po stronie operatora,wczoraj była awaria i możliwe że nie usuneli jeszcze usterki.Ogólnie to w Europie,był problem z internetem od UPC.

Może nawet przestawiło mu ustawienia karty sieciowej:
Fota207