Problem z językiem klawiatury

Witam.

Jakiś czas temu miałem problem z napisaniem litery “ó”, a dokładniej to nie mogłem jej napisać. Zainstalowałem wtedy program http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&t=57&id=245, później udało mi się naprawić problem (musiałem zmienić skrót klawiaturowy jednego programu) więc usunąłem zainstalowany programik który miał pomóc. Niestety, zapewne pozostały jakieś pliki w rejestrze, nie znam się jak to dokładnie wygląda, w każdym razie zawsze po zalogowaniu się na mój profil uruchamia się język polski programisty, jednak pod nazwą polski (214).

Spróbuję wytłumaczyć najlepiej jak potrafię:

-w ustawieniach językowych mam widoczny język angielski oraz 2 polskie - 214 i programisty

-domyślnym językiem jest polski 214 i włącza się on wraz z zalogowaniem, jednak pod tą nazwą działa język programisty

-klikając na klawiaturę w pasku języka pokazuje mi się lista zawierająca języki Polski i Polski (214), czyli pod nazwą Polski działa język Polski (214) a pod nazwą Polski (214) działa język Polski (programisty) :roll:

-używając skrótu ctrl+shift przełączają mi się języki Polski 214 (działający jako programisty) z angielskim. Aby włączyć język Polski (czyli w praktyce Polski 214) muszę zrobić to ręcznie.

Dodatkowo czasem w trakcie pracy język zmienia się sam i nagle np. hasło mi nie chce załapać bo zamiast y pisze się z i na odwrót… Bardzo uciążliwe.

Na innych kontach wszystko chodzi elegancko, tzn. tak jak zawsze bez żadnych problemów.

Proszę o pomoc i z góry dziękuję :slight_smile:

Panel sterowania >> opcje regionalne i językowe >> języki >> szczegóły >> ustawienia >>zaznacz jaki trzeba resztę usuń

gdybyś potrzebował kilku języków możesz przydzielić skróty klawiaturowe by nie przełączać ręcznie

Panel sterowania >> opcje regionalne i językowe >> języki >> szczegóły >>

ustawienia >> ustawienia klawiszy >> dwa razy klikasz na dany język i ustawiasz sekwencje klawiszy

:slight_smile:

ech…