Problem z Kamera Internetowa ULTRACAM AC-21


(Sylwia Duczmal) #1

Witam mam problemy z Kamerka wcześniej instalowałem ja bez najmniejszych problemów po formacie przy instalacji windows (mowi mi ze instaluja ja na własna odpowiedzialność) co mam robić ?

z Góry dzięki na pomoc :slight_smile:


(Kolmar) #2

Zignorować wszystkie ostrzeżenia i kontynuować instalację niepodpisanego sterownika.


(Sylwia Duczmal) #3

sterowniki mam dobre bo dostałem płytke razem z Kamerka problem w tym ze kiedys jak zignorowalem te ostrzezenie windowsa to mi sie rozmazał cały ekran i musialem robic formata ? ale czy teraz tez sie tak zrobi jak mam orginalne sterowniki ?


(Kolmar) #4

Wszystko jest możliwe, jeżeli sterownik będzie w konflikcie z innym to może dojść do nieprzewidzianych sytuacji. Jeżeli wcześniej sterownik komerki działał poprawnie i nie powodował konfliktów to nie widzę powodu, aby i teraz nie zadziałał (konflikty mogą zależeć np. od wersji zainstalowanego SP).

PS. Jeżeli nie zaryzykujesz to się nie dowiesz :stuck_out_tongue: Na wszelki wypadek utwórz wcześniej punkt przywracania systemu.


(Sylwia Duczmal) #5

a jak sie robi ten punkt przywracania systemu xD :P?


(Kolmar) #6

Na XP:

  1. Start -> uruchom -> C:\WINDOWS\system32\Restore\rstrui.exe

lub

Start -> Wszystkie programy -> Akcesoria -> Narzędzia systemowe -> Przywracanie systemu

  1. Wybierasz: opcja nr 2 utwórz punkt przywracania -> Dalej

  2. Określasz nazwę punktu -> przycisk Utwórz (create)


(Sylwia Duczmal) #7

oki dzieki za pomoc ;]