Problem z kamera Logitech QuickCam Communicat

Mam problem z kamerka internetowa Logitech.

Test kamery w Logitech i na Skype dziala. Ale jak

zaczynam rozmowe na Skype z wlaczona kamera, to automatycznie komputer (samoistnie) sie wylacza. I tu pytanie - czemu tak sie dzieje? Czyzby byla za slaba predkosc internetu? Co mam zrobic?

Moja predkosc internetu to od 123,3 do 207,8 kb/s (roznie wykazuje, a sprawdzam poprzez strone twojeip.wp.pl/?ticaid=130aa ). W umowie mam, ze predkosc

wynosi 256 Kb download speed i 128 Kb upload speed.

Dziekuje z gory za pomoc!

Ilona

Być może ściągnij najnowsze oprogramowanie do kamerki

Masz poprostu za słabe łącze ja też mam podobnie ja mam łącze 384.0 Kb/s i jak rozmawiam ( jestem w Angli)z Mamą w Polsce to jest ok ale jak włącze przekaz wideo to wszystko siada tzn. nie da się już pogadać bo jest za słabe łącze i poprostu dużo z tego łącza zabiera przekaz wideo , bo mama ma 1024.0 Kb /s i jest wszystko wporządku i obraz jest ok i audio ok . Wina słabego łącza , spróbuj bez video - tylko sama rozmowa .

Wiadomo ze jak się właczy przekaz wideo to strassznie zżera łącze, ale tu mowa o resecie kompa…

Więc niech odinstaluje wszystko co związane z kamerką i spróbować jeszcze raz zainstalować ja mam kamerke Logitech Pro 5000 i nie mam żadnych kłopotów .

Tu łacze nie ma nic do rzeczy,że komp sie resetuje sam po właczeniu przekazu video,co najwyzej moze głos sie ciąć przy niskim łaczu. :slight_smile:

Ja mialam problem od samego poczatku z kamera Logitech QuickCam Communicat STX . Musialam sciagnac sterownik do tej kamery ze strony Logitech, zeby komputer wykryl mi kamere. Wydaje mi sie, ze kamera i jej oprogramowanie jest ok., bo test kamery dziala bez problemu. Juz raz odinstalowalam kamere i ponownie zainstalowalam by miec pewnosc, ze wszystko jest dobrze zainstalowane. Chyba faktycznie mam za slabe lacze internetowe. Musze pomyslec o szybszym laczu. Dzieki za odpowiedzi!

Pozdrawiam :slight_smile:

Ilona