Witam , mam problem z kamerka internetowa wczesniej wszystko działało bez zarzutu … lecz ostatnio gdy podłączam kamerke internetowa przez usb do kompa wyskakuje nastepujacy komunikat : “Nie można utworzyć podglądu wideo. Sprawdź połaczenie urządzenia i upewnij się, że żadna inna aplikacja lub użytkownik nie korzysta z tego urządzenia”. Kamerka nie działa …obraz nie jest odtwarzany :(( Zainstalowalem nowe sterowniki i dalej to samo…dziwi mnie ten fakt bo wczesniej podpinajac w taki sam sposób kamerka zawsze chodziła…help
Specyfikacja :
Kamerka prod. MANTA -typ MM352 Smolly
System - Windows xp sp3
Sterowniki obecnie zainstalowane - sciagniete z strony MANTA pod w/w typ (wczesniej kamerka działała bez sterowników)
directs , proszę o zapoznanie się z tą stroną oraz tym tematem, i konkretne nazwanie tematu oraz opis problemu (z podaniem modelu kamery, systemu, wersji sterowników itp.), używając przycisku
Dodam iz pożyczyłem sobie od kumpla nowa kamerke i problem dalej wystepuje . Wyswietla sie wciaz komunikat iz : , Nie mozna wyświetlic obrazu video . Sprawdź połaczenie urządzenia i upewnij się, że żadna inna aplikacja lub użytkownik nie korzysta z tego urządzenia " Coz moze byc przyczyna ??? zna sie ktokolwiek na rzeczy ??? Próbowalem wykonać tez standardowa procedurke czyli odinstalowac urzadzenie usb i zrestartowac kompa ale po restarcie i zainstalowaniu nowego urzadzenia usb dalej to samo … help help help …
– Dodane 03.12.2011 (So) 15:42 –
problem rozwiązany… wreszcie
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_CURRENT_USER\Software\GNU\ffdshow]
“multipleInstances”=dword:00000004
i zapisac pilk jako plik.reg ,poczym go uruchomic. Proszę o zamknięcie tematu