Problem z kartą graficzną VGA

Witam.

Niedawno w prezencie dostałam laptopa a mianowicie hp 635. Wszystko pięknie ładnie dopóki nie chciałam zainstalować siostrze simsów. Wyświetlił mi się komunikat, że potrzebuje DirectX 9. Znalazłam, zainstalowałam i nic. Ponieważ gra znowu pokazuję, że tego nie ma. Dałam sobie więc spokój grę zainstalowałam na innym komputerze. Lecz po paru tygodniach kolega prosił mnie bym zainstalowała sobie RO. Ściągnęłam, zainstalowałam i znowu coś jest nie tak. A mianowicie pokazuję, że karta nie ma sterowników. Więc wchodzę w właściwości karty a tam pokazuje, że sterowniki są. Co zrobić ?

Dodam tylko, że jestem troszeczkę zielona xd. I wszystko mi trzeba wyjaśniać .

Z góry dziękuję za pomoc

rudzinka , przed założeniem tematu czytaj opisy działów - przenoszę. Panuj nad słownictwem :?

Zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.

Brakuje sterowników do karty. Nie wiem jakim cudem :smiley:

Trzeba je zainstalować i wszystko będzie chodzić.

Proszę, oto linki:

W przypadku systemu 32 bitowego: http://www2.ati.com/drivers/12-2_vista_ … dd_ccc.exe

W przypadku systemu 64 bitowego: http://www2.ati.com/drivers/12-2_vista_ … dd_ccc.exe

Swoją drogą na takiej karcie to sobie w nowe gry nie pograsz :wink: Zbyt słaba jest.

a jaką kartę proponujesz ?;> jeżeli mogę spytać :slight_smile:

Wymiana karty w laptopie jest prawie niemożliwa, raczej na 90% jesteś skazana na to co masz teraz…

ale zawsze jest to 10 % szans :slight_smile:

Niestety karty graficznej w laptopie nie wymienisz, pobierz sterowniki z linka co kolega podał wyżej i zainstaluj. Pozdrawiam.