Problem z kartą sim w sieci Play

Witam.

Otóż dzisiejszy problem polega na tym ze coś mam nie tak z kartą sim. :frowning: Jak chce do kogoś za dzwonić to słynny głos pani w Play mówi mi “Przepraszamy twoje konto zostało zawieszone”. :oops: Próbowałem zmieniać taryfę ,ale chyba to nic ni dało.

Proszę pomóżcie.

asdfghjui0 , zapoznaj się, proszę, z tym tematem, a następnie - korzystając z przycisku zmien.gif

Pozdrawiam,

Dimatheus

Skontaktuj się z Play - po prostu. Albo masz zniszczoną kartę lub zablokowane konto :wink:

Może minął termin ważności karty.Tak czy owak musisz się zgłosić do jakiegoś salonu Play lub zadzwonić na infolinię.

Pewnie jakaś pracownica robi sobie jaja :smiley: a tak na serio to albo brak środków na koncie albo zablokowali ci je z jakiegoś konkretnego powodu…

StarterX4 , na forum używamy polskich znaków diakrytycznych (ą, ć, ę, ń i tak dalej). Proszę - korzystając z przycisku zmien.gif

Pozdrawiam,

Dimatheus