Witam.
Otóż dzisiejszy problem polega na tym ze coś mam nie tak z kartą sim. Jak chce do kogoś za dzwonić to słynny głos pani w Play mówi mi “Przepraszamy twoje konto zostało zawieszone”. :oops: Próbowałem zmieniać taryfę ,ale chyba to nic ni dało.
Proszę pomóżcie.
Dimatheus
(Dimatheus)
19 Sierpień 2013 06:53
#2
asdfghjui0 , zapoznaj się, proszę, z tym tematem, a następnie - korzystając z przycisku
Pozdrawiam,
Dimatheus
lordjahu
(lordjahu)
19 Sierpień 2013 07:12
#3
Skontaktuj się z Play - po prostu. Albo masz zniszczoną kartę lub zablokowane konto
eddie71
(eddie71)
19 Sierpień 2013 07:30
#4
Może minął termin ważności karty.Tak czy owak musisz się zgłosić do jakiegoś salonu Play lub zadzwonić na infolinię.
StarterX4
(StarterX4)
3 Wrzesień 2013 23:15
#5
Pewnie jakaś pracownica robi sobie jaja a tak na serio to albo brak środków na koncie albo zablokowali ci je z jakiegoś konkretnego powodu…
Dimatheus
(Dimatheus)
4 Wrzesień 2013 04:46
#6
StarterX4 , na forum używamy polskich znaków diakrytycznych (ą, ć, ę, ń i tak dalej). Proszę - korzystając z przycisku
Pozdrawiam,
Dimatheus