Problem z Kasperskym

“Baza danych jest uszkodzona (…)”. Gdy klikam, żeby pobrać aktualną bazę, pojawia się błąd. Mam oryginalną wersję. Co robić?

Nauczyć się korzystać z praw jakie otrzymaliśmy kupując program, czyli skorzystać z supportu jaki nam zapewnia producent.

http://www.kaspersky.pl/services.html?s=support

jak i również poczytać FAQ na stronie domowej producenta:

http://www.kaspersky.pl/services.html?s … egory_id=1

czasami tak jest coś jest nie tak na serwerze poczekaj godzine dwie czasami dłużej a potem pobierze prawidłowe bazy , było już tak kilka razy a po kilku godzinach było już ok.

Ja troszkę nie na temat ale nieche zakładać nowego topicy. Mam kasperskiego w polskiej wersji. Ciągle zapominam o aktualizowaniu baz danych. Można zrobić tak, aby kasper robił to za mnie automatycznie ?? :slight_smile:

motorniczy10 , sprawdź w “Ustawienia”=>“Ustawienia aktualizacji”.

Tam powinna być opcja automatycznej aktualizacji i jeszcze parę innych (m.in. jaką bazę ma pobierać, co jaki czas itp.).

Oczywiście, że tak.

Ustawienia --> Ustawienia aktualizacji --> Włącz automatyczną aktualizację

kaspersky7hj.jpg

Oczywiście, zakładka ochrona i następnie włączenie automatycznej aktualizacji i zaznaczasz włącz automatyczną aktualizacjeiustawiasz co ile ma się aktualizować min 1 godzina max co tydzień