Mam problem z klawiaturą Razer oraz myszą SteelSeries.
Otóż uruchomienie oprogramowania od klawiatury Razer powoduje wyłączenie się myszy SteelSeries, a jej podświetlenie (RGB) zaczyna migać, mysza nie działa. Podobnie jest z klawiaturą, która raz działa raz nie i również zaczyna migać domyślnym podświetleniem (falą różnych kolorów RGB) a ustawionym kolorem białym za pomocą właśnie wymienionej aplikacji. Pomaga ponowne uruchomienie komputera. Nie ma problemu do czasu aż włączę oprogramowanie od klawiatury, ale te muszę mieć włączone by móc mieć inny kolor klawiatury niż domyślny.
Gdzie te czasy, gdy każdy miał zwykłą klawiaturę bez udziwnień …
Wracając do tematu
Napisz jaki masz dokładnie Windows.
Oraz jakiej dokładnie wersji oprogramowania myszki i klawiatury używasz.
No i oczywiście Model myszki i klawiatury.
Zapewne to ułatwi rozpoznanie problemu
Czy zastosowałeś jednocześnie oba urządzenia? Tzn. Kupiłeś w jednym czasie, podłączyłeś i zainstalowałeś.
Czy może, jedno z nich miałeś najpierw i działało bez zarzutu, a dopiero z drugim podłączone powoduje konflikt. Opisz sytuację.
Można oczywiście zakładać, że jest konflikt sterowników obsługujących podświetlenie
Windows 10.
Wersja SteelSeries:3.20.0
Wersja Razer:Synapse 3
Mysz: SteelSeries Rival310
Klawiatura: Razer Cynosa V2
Mysz kupiłem rok temu, a niedawno klawiaturę ze względu na słaby stan techniczny poprzedniej.
Myszka działała bezproblemowo, konflikt powstaje kiedy mysz jest podłączona i włączy się program od klawiatury. Jeśli mysz podłączy się po włączeniu programu to problem znika, ale jest to uciążliwe. Nie można zmieniać oświetlenia w klawiaturze, używać makr itd. z podłączoną myszą bo ta przestaje działać. Przed zakupem sprawdziłem w internecie na różnych stronach czy na pewno pomiędzy programami nie ma konfliktu i sterownikami. Według ludzi tam się udzielających - nie. Więc sprawa jest o tyle dziwna.
Pomiędzy w/w urządzeniami nie ma żadnych konfliktów w tym w ich oprogramowaniu.
Powodem problemu okazały się podłączone do portów w monitorze oba urządzenia, zaś porty z monitora były podłączone do komputera za pośrednictwem USB-B. Odkąd podłączyłem urządzenia bezpośrednio do portów w laptopie problem zniknął.
Dziękuję osobom wyżej za próbę rozwiązania mojego problemu.
Pozdrawiam.