Problem z klawiaturą


(rencista) #1

Nie wiem co się stało ale w moim innym kompie po zainstalowaniu systemu nie działa klawiatura. może być wyłączona w biosie ale jak mam wejść do biosu bez klawiatury? :o


(george32801) #2

Może po prostu klawiatura w ogóle sie zepsuła.


(ak6) #3

ps/2 czy usb ??

kabel czy bez ??


(rencista) #4

Ps/2 a klawiatura dobra bo działa na drugim kompie. Konkretnie mi chodzi czy mogę wejść do biosa nie używając klawiatury. :lol:


(Grzeg D) #5

skoro w biosie nie można posługiwać się myszką więc klawiatura jest tak jakby niezbędna


(ak6) #6

no sorry ale nie.

Sprawdź kondensatory na płycie głównej.

Podłącz klawiaturę usb i sprawdź.


(rencista) #7

No i problem rozwiązał się sam. Wymieniłem kartę graficzną i wszystko zaczęło działać. Powiedzcie ,że dziwne co? :lol: :lol: :lol: Dzięki za porady :smiley: :smiley: :smiley:


(Core 2 Duo) #8

podłącz tą klawiature przez przejscie z ps2 na USB takie cos koszutje ok 1-5zł