Problem z kompem

czesc potrzebuje pomocy może mi ktos pomoże.

po odpaleniu komputera po załadowaniu windows na pulpicie pojawia sie okienko RUNDLL z komunikatem " Wystąpił błąd podczas ładowania

C\PPROGRA~1\NEWDOT~1\NEWDOT~2.DLL Nie mozna odnaleść określonego modułu". Jest to denerwujace bo nie wiem co sie dzieje jestem nowicjuszem w tych sprawach. Stało sie to najprawdopodobniej po skasowaniu jakiegos pliku zainfekowanego przez wirusa.

Zgóry dziekuje za pomoc pozdrawiam

Wklej loga z programu hijackthis:

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=19174

Logfile of HijackThis v1.99.1

Scan saved at 23:02:48, on 2005-03-18

Platform: Windows XP Dodatek SP2 (WinNT 5.01.2600)

MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:

C:\WINDOWS\System32\smss.exe

C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe

C:\WINDOWS\system32\services.exe

C:\WINDOWS\system32\lsass.exe

C:\WINDOWS\system32\svchost.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\WINDOWS\Explorer.EXE

C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe

C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE

E:\Program Files\Winamp\winampa.exe

C:\Program Files\Java\j2re1.4.2_06\bin\jusched.exe

C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE

C:\Program Files\MKS\Bin\mks_menu.exe

C:\Program Files\MKS\Bin\ABregmon.exe

C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe

E:\Program Files\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe

C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

E:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe

E:\Program Files\Gadu-Gadu\gg.exe

C:\Program Files\MKS\Bin\NetMonSV.exe

C:\Program Files\MKS\Bin\mksmonsv.exe

C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe

C:\Program Files\MKS\Bin\mks_scan.exe

C:\Program Files\Outlook Express\msimn.exe

C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe

C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe

E:\Program Files\WinRAR\WinRAR.exe

C:\DOCUME~1\p\USTAWI~1\Temp\Rar$EX01.469\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.pl/