Problem z kompem

siema all

mam taki problem :

ostatnio zaczal mi sie ciac kkomp jak wchodze do jakiegos folderu na dysku E (nie jest to dysk systemowy naszczesie) to albo zaczyna mi tak wolno chodzic komp ze prawie nic sie nieda zrobic :confused: mam celeron 2.4 256 ram’u DDR jak pamietam i dysk 80 gb . a jak np chce wcisnac cofnij to albo przestaje reagowac albo trzeba go zresetowac niewiem co sie dzieje i tak jest za kazdym razem jak chce wejsc do niektorych folderow niemam pojecia co sie z tym dzieje

pomozecie ,albo spróbujecie mi pomuc??

pozdro

Po pierwsze pomóc pisze się przez ó

A po drugie jak byś mógł napisac jaki masz system , dysk twardy , oraz płytę główną . I od kiedy i jak zaczeło się to dziać.

Napisz może jaki masz Windows i przede wszystkim co za pliki otwierasz na E. :smiley:

orki za bledy ortograficzne ale jestem dysortografikiem :smiley: :smiley:

system to XP ,plyta glowna to Albatron Socket 478 Mainboard PX845EV1 Series (wpisalem wszystko co bylo na kartce od plyty glownej :smiley: :smiley: )a dysku niepamietam wiem tylko tyle ze ma 80 gb :confused:

a to wszystko sie zaczelo od wczoraj a dokladniej wieczorkiem :confused: jak poprzennosilem kilka plikow z jednoego folderu do drugiego zeby to wszystko posegregowac

wystarczy tylko ze otworze folder i zaczyna sie tak dziac :/:confused:

ps.:jestem dysortografikiem i niepatrzcie na bledy jakie popelniam ,a tak poza tym jestem tylko czlowiekiem i mam do tego prawo :lol: :lol:

pozdro

Jak dawno temu instalowany był Xp. Czy zainstalowano jakie kolwiek poprawki.

Może poprostu dysk E jest pełen i to zaburza pracę całego komputera.

Zrób defragmentacje dysku.

PS. Piotrwx patrz na swoje błędy a nie wypominaj innym. Napewno nie jesteś geniuszem. :smiley:

xp byl instalowany jakies 4 moze 5 miechow temu :confused: poprawki zainstalowane najnowsze :smiley: :smiley: