Problem z komputerem/kartą graficzną NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti

Cześć! Mam problem z którym kompletnie nie mam się już do kogo zwrócić.

PC został złozony 3-4 lata temu, nie był dość długo używany - tak naprawdę korzystam z niego od lutego.
Na początku użytkowania CIĄGLE wywalało blue screeny. Głównie przy grach lub podczas korzystania z przeglądarki (chrome i najczęściej podczas oglądania filmów na youtube). Wydawało mi się to dość absurdalne, bo sam komputer jest mi potrzeby do programów Adobe - przy pracy nad duzymi plikami czy renderowaniu dłuzszego filmu w wysokiej rozdzielczosci NIGDY nie zawiesił się ani nie wywalił BS.

Zdarzało się nawet, że komputer nie zdążył się dobrze uruchomić i już pojawiał się BS. Jestem totalnie zielona jeśli chodzi o sprzęt komputerowy, czytałam, oglądałam jakieś poradniki, zmieniałam ustawienia. System został postawiony na nowo. Niewiele to zmieniło. Był sprawdzany procesor, kości ramu, zasilacz. Wszystko powinno działać.

Jakiś czas temu kiedy uruchamiałam grę pojawił mi się komunikat, że sterownik karty graficznej (NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti) jest uszkodzony. Zainstalowałam go ponownie - znów to samo. Zółta ikonka przy karcie graficznej, mimo, ze “urządzenie działa poprawnie”. Dałam za wygraną i komputer poleciał do serwisu. Trzymali go kilka dni, szukali problemu - nic nie znaleźli. Bios jest aktualny, sterowniki też, karta pamięci też ok i u nich po podłączeniu nie było zadnego zoltego znaczka w mendarzerze urządzeń. Powiedziano mi, że problemem mogą być kable czy wadliwe gniazdko - ale komputer był chyba w 3 róznych miejscach w 2 mieszkanaich i zawsze był ten sam problem. Tak samo podłączałam inną klawiaturę i myszkę bo zgłupiałam i stwierdziłam, ze moze problem jest z podpiętym sprzętem.

Blue screeny które najczęściej się pojawiają to:
SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION
KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED
KERNEL_SECURITY_CHECK_FAILURE
CRITICAL_PROCESS_DIED
DRIVER_IRQL_LESS_OR_NOT_EQUAL
CLOCK_WATCHDOG_TIMEOUT