Problem z komputerem – mikrofon i karta sieciowa

Witam

Zacznę bez owijania w bawełnę. Od jakiegoś czasu mam problem z kartą sieciową Qualcomm Atheros AR8171/8175 PCI-E Gigabit Ethernet Controller (NDIS 6.30). Mianowicie karta bez powodu zablokowała się na 100Mb/s, pomimo tego że u dostawcy mam wykupiony pakiet 1,2Gb/s.

1

Próbowałem już instalowania najnowszych sterowników, zmiany w ustawieniach karty przepływu na Auto Negotiation, ponownej instalacji Windowsa, przywrócenia do ustawień fabrycznych routera, zresetowanie ustawień karty sieciowej, i nic.

Druga sprawa, Niedawno przestał mi kompletnie działać mikrofon. Ostatnio od kolegów z TeamSpeaka dowiedziałem się, że mój mikrofon trzeszczy i prawie mnie nie słychać. W tamtym momencie zapomniałem zbadać przyczynę dlaczego może się tak dziać, bo było późno i po prostu mi się nie chciało. Po paru dniach od tego wydarzenia mikrofon przestał działać kompletnie. W Windowsie jest wyświetlany jako sprawny

3

Na ten moment spróbowałem innego mikrofonu (przy włączeniu go faktycznie trzeszczy, w przypadku tego pierwszego nie ma w ogóle dźwięku) oraz innego portu mikrofonowego (przedniego i tylniego, bez różnicy) Po prostu Windows wykrywa mikrofon, ale mimo to nie ma z niego żadnego dźwięku.

Proszę o pomoc, jeżeli uda się rozwiązać problem to postaram się zorganizować jakąś nagrodę

Co do szybkości połączenia sieciowego sprawdziłbym przewód. Jak coś się stało z przewodem to po prostu działa wolniej np. na 100Mbit/s a nie 1Gbit/s. Jak masz inny przewód to sprawdź.
A co do mikrofonu to podłącz ten swój do innego kompa i sprawdź go czy tez tak „nie działa” lub też na swoim kompie sprawdź inny mikrofon jak masz do takiego dostęp.