Witajcie
Jestem kompletnie zielony w temacie internetu mobilnego dlatego bardzo proszę o pomoc.
Jest laptop z Win 10. Zakupiłem modem pod USB ZTE MF 823 i do tego kartę SIM z Orange. Próbuję to wszystko zklecić ale mam kilka pytań:
Po włożeniu modemu z kartą do portu USB, połączenie jest zablokowane i żąda wpisania kodu PIN. Za każdym razem. Jest to trochę uciążliwe, gdyż komputer szykuję dla starszej osoby i chciałbym wszystko maksymalnie uprościć. Czy da się to jakoś ominąć. Próbowałem usunąć PIN z karty poprzez Windows ale nie pomogło.
Czy w polach, które widać na screenie powinienem coś wpisywać czy zostawić jak jest puste pola? Jeśli wpisywać, to skąd pobrać te dane.
Dziękuję i pozdrawiam.
Odnośnie PINu - włóż kartę do telefonu i spróbuj spod niego wyłączyć PIN, jeżeli się nie da to można to zrobić tylko poprzez Biuro Obsługi Klienta Orange (BOK).
Odnośnie konfiguracji to nie różni się ona w zasadzie od tej w telefonie:
Jako nazwa APN ustaw sobie “Orange Internet”,
APN ustawiasz na “internetipv6”,
nazwa użytkownika i hasło : internet,
protokół APN: IPv6,
typ APN: default
Longhorn2009 --> To co napisałeś jest niestety dla mnie niezrozumiałe. Nie wiem na czym polegają różnice pomiędzy typami modemów.
Zakupiłem oddzielnie modem ZTE MF 823 i oddzielnie kartę SIM w ORANGE. Najbardziej zależy mi na tym aby po włożeniu modemu do portu USB połączenie nawiązywało się automatycznie bez dodatkowego klikania i wpisywania czegokolwiek. Po powrocie z pracy spróbuję wpisać dane, które podał mi Domker. Zadzwonię jeszcze do BOK aby zdjąć ten żądany PIN.
Próbowałem też zainstalować oficjalną aplikację od ORANGE do nawiązywania połączeń, jednak ta nie obsługuje zakupionego przeze mnie modemu.
Dziękuję Wam za pomoc.