Problem z konfiguracją routera tp-link tl-wr543g

witam mam problem z konfiguracją routera tp-link tl-wr543g, od razu zaznaczę że jestem zielony,sprawdzałem fora ale nic nie znalazłem, po jego kupnie myślałem że bez problemu go podłącze jednak się przeliczyłem, wywolalem ustawienia przez przeglądarkę ustawienia routera, próbowałem szybkiego ustawienia jednak nic nie ruszyło tak jak clonowanie adresu mac, probuje go podlaczyc do mojego laptopa jak i komputera stacjonarnego, jakby ktoś mogłby mi opisać dokładnie konfigurację byłbym wdzięczny.

Wejdź do:

Operation mode ustaw AP Router zatwierdź.

Wireless > Wireless settings i tu podaj nazwe swojego WIFI kanał mode wybierz 54 mbs 802.11g Enable Wireless Router Radio Enable SSID Broadcast

Zaznacz enable wireless security

W security type: WPA-PSK/WPA2-PSK

Security Option: WPA2-PSK

Encryption: Automatic / obojetnie które :slight_smile:

PSK Passphrase: hasło twojego wifi :wink:

W tym momencie router tworzy sieć po kablu i po WIFI więc komputer i laptop będą ze sobą połączone :wink:

Teraz wejdź do Network > WAN i ustaw tak jak twój internet tego wymaga DHCP/STATYCZNIE/PPPoE.

W Network > MAC CLONE możesz zmienić MAC urządzenia jeżeli jest ci to potrzebne.

Sam posiadam taki router więc w razie czego śmiało pisz.

Pozdrawiam

podłączyłeś kabel od internetu do portu WAN w routerze (niebieskie wejście zazwyczaj)?

przy pierwszej konfiguracji nie ustawiaj hasła (WPA2-PSK) do wifi- zrób to dopiero jak Ci już sieć zadziała.

Pamiętam, jak konfigurowałem swojego to też z początku nie chciał ruszyć, dopiero po chwili (podłączony kablem z pc) wykrył internet.

Konfiguracji dokonywałeś po kablu?