Problem z konfiguracją routera tp link wr340g

(Motorolagrat) #1

Witam.

Chciałam skonfigurować router robiąc to krok po kroku korzystając z tego poradnika http://www.cmtsinfo.net/index.php?howto=wr340g . Jednak gdy dochodzi do punktu wpisywania w przeglądarkę 192.168.1.1 nie wyskakuje okienko z użytkownikiem i hasłem. Jestem zielona w tym temacie, więc byłabym wdzięczna za pomoc.

(szymon021990) #2

Jaka przeglądarka? Dzieje się tak na jednej konkretnej czy na kilku różnych?

(Przemek18) #3

start, (jak masz 7,vista wpisujesz cmd) jak xp start uruchom i wpisujesz cmd i sprawdź poleceniem ipconfig /all znajdź bramę domyślną z którą komputer łączy się z routerem i wpisz ten adres ip w przeglądarkę np:firefox i powinno wyskoczyć okienko z loginem i hasłem (domyślnie admin i hasło admin,należy po zalogowaniu zmienić login i nazwę,aby uniknąć włamania do routera.)jak by się coś działo napisz.Pozdrawiam :smiley:

(Motorolagrat) #4

Używam Chrome.

@Przemek18- Robię to co piszesz, niestety wyskakuje błąd tak jakbym wpisywała zły adres jakiejś strony.

(Przemek18) #5

Jest podłączony do komputera router i świecą się wszystkie kontrolki.jest to konto admina czy ogranicznone? lepiej użyć firefoxa

(Motorolagrat) #6

Nie rozumiem tej części z podłączeniem kompa do routera. Chcę rozdzielić sygnał UPC z modemu na 2 laptopy przy użyciu routera. Chodzi mi o łączenie się przez wifi. Konto jest admina. Aha i świecą się kontroli PWR, SYS WLAN i WAN migają. Nie świecą się kontrolki 1 2 3 4.

(igrek) #7

1 2 3 4 są od ethernetu będzie świecić któraś z nich jak tam podepniesz kabel sieciowy, żeby router ci odpali na kompie to kabelez z zestawu do portu wan i karty sieciowej w kompie wtedy odpali panel konfiguracyjny.

(Motorolagrat) #8

@igrek -Przepraszam, ale nie rozumiem co napisałeś.

(igrek) #9