Problem z konfiguracją, rutera D-LINK DI-524

jak w temacie :frowning: Jestem zielony w podłączeniu oraz skonfigurowaniu tego rutera :frowning: nie wiem bo wszystko jest po angielsku napisane i się… :? Czy mógł by mi ktoś podpowiedziec, gdzie do niego mam kabelki puścic np; z rutera gniazda “WAN” do czego…? bo takie komunikaty mi wyskakują… :frowning: 5d2f1c51ea527667.jpg po chwili wyskakuję to… 020ede90b5f56850.jpg i już nie wiem co to znaczy #-o Proszę pomóżcie mi mniej więcej ,chcę podłączyc net radiówkę żeby miec na stacjonarnym komputerze oraz laptopie,gdzie z kąd ,do czego muszę kable puścic?? Proszę o jasne opisanie… :frowning: Z góry będe bardzo wdzięczny za podpowiedzi :slight_smile: A każdy mówi że ten model rutera jest bardzo prościutki w konfiguracji :expressionless:

Też mam ten router i nie babrałem się z tą płytką co oni dodają . Podłączasz do niego modem kablem skrosowanym do tego jednego gniazdka z tyłu routera (te takie pojedyńcze a nie poczwórne) , podłączasz kablem komputer do routera (4 pozostałe porty w routerze) , wyłączasz modem i routrer z prądu na ok.10 sec . Następnie przez przegląradkę internetową wpisujesz w pole adresu 192.168.0.1 i logujesz się używając loginu i hasła podanego w instrukcji . W zakłądce wireless zaznaczasz wireless enablem , poniżej wpisujesz nazwę sieci , możesz ustawić także hasło do sieci (tam gdzie jest security wybierasz przykładowo WPA-PSK , encryption - TKIP , Preshare Key - 8 znakowe hasło do sieci) . Następnie w laptopie włączasz kartę bezprzewodową (jakimś przyciskiem albo skrótem klawiszowym - luknij do intrukcji , klikasz PPM na ikonkę wifi w trayu i wyświetl dostepne sieci bezprzewodowe po czym one zostaną wyświetlone , wybierasz swoją sieć , połącz , podajesz hasło i to by było chyba na tyle .