Witam,
chciałbym prosić o pomoc w sprawie mojego świeżo zakupionego rutera. Przechodząc do sedna mojej sprawy, a więc chodzi o to że zakupiłem nowy ruter i mam problem z konfiguracją i nie wiem z czym może być to związane, ponieważ podczas konfigurowania pojawia się komunika aby sprawdzić kabel eternet, a ten na pewno jest podłączony. Pierwsze co przyszło mi do głowy to to że kupiłem zły ruter, ale przecież wyraźnie jest napisane na obudowie, żeby podpiąć kabel adsl tak jak w moim poprzednim ruterze, więc chyba to to samo co poprzednio? Mój stary ruter to tp-link td-w8951nd, a nowy netgear n300/d1500. Z góry dziękuje za pomoc
Sprawdź kabel Ethernet. Może być uszkodzony (np. wtyczka); sprawdź drugim kablem.
Czyli ten ruter powinien współpracować z siecią adsl? To nie jest tak że jakiś zły model kupiłem? sprawdzałem już na innym i ciągle to samo, a jak podpinam mój stary ruter to wszystko śmiga jak marzenie
VPI, VCI, nazwę użytkownika i poprawne hasło wprowadziłeś podczas konfiguracji?
Wydaje mi się że tak
czy jak konfiguruję ruter to muszę go tym żółtym kablem podpiąć pod komputer czy mogę przez wf?
Dobra, dziękuje Panowie za pomoc, ale jakimś cudem udało mi się skonfigurować tego skurczybyka. Jakby ktoś pytał jak tego dokonałem to wpisałem w przeglądarce 192.196.1.1 po czym zalogowałem się, wszedłem w zakładkę internet i zmieniłem z (Uzyskaj dynamicznie od usługodawcy internetowego) na (Użyj statycznego adresu IP) w podpunkcie {Internetowy adres IP} oraz z (Uzyskaj automatycznie od usługodawcy internetowego) na (Użyj tych serwerów DNS) w podpunkcie {Adres serwera DNS} i dałem zastosuj. Po chwili ustawiłem wszytko tak jak było na początki i nagle internet się
pojawił, w miejscu gdzie miał widnieć numer ip pojawiło się kilka liczb, a na początku były tam same zera i właśnie w taki sposób z tym problem sobie poradziłem