Problem z konfiguracją TP-Link WR340G - Adres MAC

Witam,

Posiadam internet z dostawcy lokalnego, który usługi świadczy poprzez DHCP. Dodam, że do wczoraj wszystko działało normalnie.

Przez długi okres czasu z konfiguracją TP-Linka nie było żadnych problemów aż pewnego dnia połączenie zaczynało przerywać. Tzn. na chwilę internet jest a za chwilę go kompletnie nie ma (jest tak i do tej pory).

System Windows widzi problem w konfiguracji serwerów DNS, jednak kiedy podłącze kabel do komputera a nie do routera to wszystko działa dobrze i bez problemów. Syslogi routera wypluwają takie coś:

WAN IP address 89.25.224.41 conflict with the outside host(00-0D-F3-05-32-67)

Czasem po restarcie routera internet na krótką chwilę jest, żeby znowu po chwili się… “stracić”. Posiadam Windows 7 jeżeli to jest ważne :slight_smile:

Ps. Adres MAC jest napewno dobry, ponieważ router pobiera adres IP od dostawcy internetu.

Dziękuję z góry za pomoc :slight_smile: