Problem z kontem Origin

Witam

Mam dość spory problem z moim kontem. Otóż jakiś czas temu moje konto Origin zostało zablokowane z niewiadomych przyczyn, więc zgłosiłem to do supportu. Na forum przeczytałem że powinienem dostać maila z możliwością odblokowania konta, ale tutaj pojawia się problem. Konto jest zarejestrowane na mailu origin[xxxxxxxxx]@email-customers.xyz, a z tego co mi wiadomo nie ma jako takiego dostępu do sprawdzenia wiadomości na tym mailu. Co mam teraz zrobić? A jeśli jest sposób na sprawdzenie, to prosiłbym o wyjaśnienie jak to zrobić.

W sumie dużego wyboru nie masz, skoro utraciłeś dostęp do maila.
Pogadaj z pomocą techniczną na temat innych sposobów odblokowania konta, najwyżej skończysz z musem wysyłania skanu dowodu osobistego że TY to Ty :slight_smile:

Generalnie nie tyle co utraciłem do niego dostęp, a po prostu przy tworzeniu konta utworzyli mi maila do którego nie mam żadnego dostępu. Pisałem do pomocy technicznej o tym, ale od tygodnia milczą. Jeszcze pokombinuje, ale najwidoczniej zostaje mi tylko czekać aż support ponownie uruchomi linie telefoniczne (przez sytuacje jaka jest możliwy kontakt jest tylko przez maila).

No EA ma to do siebie że kontakt z nimi jest dobitnie utrudniony.
Swoją drogą:

To czemu przy zakładaniu konta nie podaleś swojego maila ?

Backstory wygląda tak, że to konto “pożyczyłem na wieczne nieoddanie” od młodszego brata, a że nie miał swojego konta e-mail jak to konto zakładał i nie chciał się pytać nikogo o podanie swojego maila to skorzystał z tego podanego przez EA…

problemy 3-go świata gdzie ludzie nie podają swoich danych bo chcą być annymous, a potem nie mogą konta odzyskać w sumie nigdy nie był jego w pewnym sensie jak je na śmieciowym/nie-istniejącym mailu zakłada…

no cóż, młody zakładał to konto 6 lat temu a nie kusiło mnie jakoś sprawdzanie jakiego podał maila heh

Jak grał na nim nacodzień lub wystarczająco dość długo i nie dawno zablokowali…
to jest spora szansa że po obfitej bazie IP-Logu potwierdzą twoją osobę.

Pytanie nr 2 dlaczego zablokowali może młody jakiś pato-gracz i dali mu blokade, a teraz udaje głupa i nam czas marnuje bo myśli że na DP jakoś mu pomysłami pomogą ominąć blokadę…

Akurat on gra tylko w NFSy na singlu więc tą opcje wykluczamy, a sam rozgrywek multi nie lubię. Tylko w pewnym momencie podczas grania wyskoczyła informacja o “podwójnym logowaniu”. Myślałem że to młody, więc olałem to bo sam wtedy ogrywałem Crysisa. Wszystko wyszło na jaw dnia następnego, kiedy zablokowali mi konto i dowiedziałem się, że laptopa brata używała wtedy mama (robiła tylko opłaty rachunków). To mi dało czerwony sygnał, że konto zostało zhakowane.

Pisz do suportu
Nie wiem czego tu oczekujesz na forum że ktoś odpisze “już ci odblokowałem konto” :smiley:

Chyba wyślę im zgłoszenie jeszcze raz :confused:

Spamowanie w niczym nie pomoże nie jesteś pępkiem świata.
U lekarza jest kolejka to widzisz i czekasz w suporcie też jest kolejka i to nie bagatela większą choć jej nie widać kolejna sprawa to z racji że epidemia grasuje pewnie i też są większe opóźnienia związane z dostępem do biura/ narzędzi pracy oraz problemy z pracownikami itd. Co może powodować dalsze opóźnienia.

Ale jak chcesz to wyślij jeszcze raz…